رضوان سلماسی در گفتگو با خبرنگار مهر پویش «نوروز ۹۹، نوروز کتابخوانی» را زمینه ساز افزایش سرانه مطالعه و کتابخوانی در جامعه برشمرد.

وی با بیان اینکه هرچه دوستی با کتاب بیشتر باشد علم و آگاهی شهروندان نیز بیشتر است، عنوان کرد: در نوروز ۹۹ با توجه به اینکه بیماری کرونا در کشور وجود دارد شهروندان همدانی می‌توانند با شرکت در این پویش که به همت شهرداری منطقه یک همدان صورت پذیرفته به کتاب‌های مورد علاقه خود دسترسی داشته باشند و از طرف دیگر نیز باعث به وجود آمدن سیر نزولی در بیماری کرونا شوند.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر همدان از نگاهی که شهرداری منطقه یک به مسائل فرهنگی به خصوص در حوزه کتاب و کتابخوانی داشته تشکر کرد و گفت: این پویش می‌تواند زمینه تغییر نگاه مثبت شهروندان به کتابخوانی باشد.

مدیر منطقه یک شهرداری همدان نیز اظهار کرد: این پویش برای سن خاصی نیست و تمامی افراد و اقشار جامعه می‌توانند در آن شرکت کنند و در انتها نیز به قید قرعه کشی به آنها هدیه‌ای اهدا می‌شود.

مسعود دهبانی گفت: شهروندان همدانی برای شرکت در این پویش با فروشگاه شهر کتاب همدان تماس گرفته و کتاب دلخواه خود را با ۲۰ درصد تخفیف سفارش دهند و کتاب آنها با پیک رایگان ارسال خواهد شد تا از ترددهای غیرضروری جلوگیری شده و باعث کنترل شیوع کرونا شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.