خسرو قمری روز چهارشنبه در مجمع انتخابات رییس جدید هیات دوچرخه سواری همدان اظهار داشت: تعامل و همکاری تمامی ارکان هیات در راستای رشد و توسعه دوچرخه سواری این استان بسیار ضروری است.

وی اضافه کرد: وفاق و همدلی رمز موفقیت کار گروهی در ورزش است و انتظار ما بازگرداندن همدان به جایگاه اصلی رشته دوچرخه سواری است.

رییس فدراسیون دوچرخه سواری کشور بیان کرد: رسیدگی به وضعیت هیات های شهرستان و تقویت کیفی و کمی آنها، استعدادیابی حرفه ای و همگانی دوچرخه سواری و احیای تور دوچرخه سواری همدان از جمله انتظارهای فدراسیون از این استان است.

وی خاطرنشان کرد: دوچرخه سواری همدان در گذشته جایگاه خوبی در کشور داشت و باید این مهم با تلاش و برنامه ریزی مجمع انتخاب شده بازهم احیا شود.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان نیز در این نشست گفت: دوچرخه سواری از رشته های پراستقبال همدانی ها است که باید شرایط مطلوب خود را بازهم به دست آورد.

محسن جهانشیر با تاکید بر لزوم استعدادیابی در دوچرخه سواری اظهار داشت: با اجرای طرح استعدادیابی در رشته دوچرخه سواری می توان ضمن پرورش و شکوفایی نخبه ها، شرایط قهرمانی و مدال آوری را در این ورزش مهیا ساخت.

وی ترویج ورزش همگانی را خواستار شد و افزود: در کنار ورزش قهرمانی باید در همگانی شدن این رشته ورزشی اقدام همه جانبه صورت بگیرد.

تاجبخشیان سکاندار دوچرخه سواری همدان

رییس جدید هیات دوچرخه سواری همدان با برگزاری مجمع انتخاباتی با کسب بیشترین آرا معرفی شد.

مجمع انتخابات هیات دوچرخه سواری استان همدان امروز با حضور خسرو قمری رییس فدراسیون دوچرخه سواری کشور و محسن جهانشیر مدیرکل ورزش و جوانان همدان برگزار شد.

در این مجمع رامین تاجبخشیان با کسب ۱۰ رای از ۱۱ رای ماخوذه به مدت چهار سال در ریاست هیات دوچرخه سواری استان همدان منصوب شد.

پیش از این کیوان گردان ریاست هیات دوچرخه سواری استان همدان را برعهده داشت که به دلیل انتقال شغلی به تهران، استعفا داد.

هم اینک ۲۰۰ دوچرخه سوار در استان همدان فعالیت دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.