رسول هاشم کندی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این دوره آموزشی با حضور 20 نفر علاقه مند برگزار شد و شرکت کنندگان پس از کسب موفقیت در آزمون های تئوری و عملی کارت مربیگری خود را از فدراسیون دریافت می کنند.
وی با بیان اینکه پتانسیل خوبی در خصوص این رشته ورزشی در آذربایجان غربی وجود دارد، بیان کرد: دوچرخه سواری استان برای پیشرفت نیازمند حمایت مسوولان و فعالیت در رده های سنی پایه است.
وی که مدرس این دوره آموزشی بود، ادامه داد: انجام تمرینات منظم، اجرای طرح استعدادیابی و برگزاری مسابقات منظم به صورت هفتگی و ماهانه از جمله برنامه هایی است که می تواند در راستای پیشرفت این رشته در استان ثمربخش باشد.
مربی تیم های ملی فدراسیون دوچرخه سواری گفت: برگزاری دوره آموزشی مربی استعداد یاب در ابتدای اسفند سال جاری از جمله فعالیت های استان در راستای رشد و توسعه این رشته محسوب می شود.
هاشم کندی برگزاری مسابقات درون شهری در راستای فرهنگ سازی رشته دوچرخه سواری را مهم دانست و افزود: اعزام ورزشکاران و مربیان آذربایجان غربی به پیست دوچرخه سواری تبریز از دیگر راهکارهای مهم در پیشرفت این رشته در این استان به شمار می رود.
به گزارش ایرنا دوچرخه سواری در آذربایجان غربی قدمت نزدیک به 40 ساله دارد ولی از جایگاه مناسبی در سطح کشور برخورار نیست و هر از گاهی شاهد ظهور تک ستاره هایی است که خیلی زود به دلیل سوء مدیریت، نبود برنامه ریزی مناسب و وجود بروز حواشی به فراموشی سپرده می شوند.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.