شهرام پرنیاک روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار اشت: بسکتبال خوزستان در بخش بانوان در مسیر رشد و پیشرفت قرار دارد و بی شک در سال های آینده شاهد حضور پر رنگ تر بسکتبالیست های دختر استان در تیم های ملی خواهیم بود.
وی با اشاره به این که نگاه به بسکتبال زنان باید توسعه محور باشد افزود: توسعه بسکتبال بانوان در نقاط مختلف کشور یکی از سیاست‌ های فدراسیون بسکتبال است و ما تلاش می ‌کنیم با برنامه ریزی مناسب برای ترغیب دختران جوان و نوجوان به حضور در عرصه بسکتبال به سمت پیشرفت گام برداریم.
پرنیاک افزود: کسب موفقیت های اخیر تیم‌ های پایه استان در رقابت های مختلف کشوری گواه توجه هیات به نونهالان و نوجوانان و جوانان است که امیدوارم این برنامه ‌ریزی‌ ها در سال 98 نیز ادامه یابد و بتوانیم با سرعت بیشتری به سمت موفقیت گام برداریم.
وی با بیان اینکه دختران بسکتبالیست خوزستان در تمام رده های سنی، امسال در رقابت های سطح A قهرمانی کشور شرکت کردند که بهترین نتیجه ما در رده جوانان حاصل شد گفت: بانوان بسکتبالیست خوزستان با کار و تلاش بیشتر می توانند مانند تیم پسران که در کشور حرف اول را می زنند، حرف های بسیاری برای گفتن داشته باشند.
رییس هیات بسکتبال خوزستان با بیان این که یکی از مهم ‌ترین دغدغه ‌های بسکتبال استان در بخش بانوان نبود اسپانسر و حامی مالی است گفت: یکی از شاخصه ‌های مهم رشد و توسعه در کنار برنامه ‌ریزی و استعدادیابی توجه به حوزه مالی است لذا باید به این موضوع توجه بیشتری داشته باشیم.
وی افزود: امسال رقابت های دور رفت لیگ برتر بسکتبال بانوان استان به خوبی برگزار شد و چهره های خوبی به بسکتبال استان معرفی شدند.
این رقابت ها با حضور تیم های نفت امیدیه، سعیدی اهواز، هیات بسکتبال ایذه، نفت اهواز، سپید اهواز و نفت مسجدسلیمان برگزار شد.
9879/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.