خسرو قمری روز شنبه در حاشیه مجمع انتخاب رییس هیات دوچرخه‌سواری خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در مشهد افزود: پیش از این لوازم و دوچرخه برای اشخاصی که وارد این رشته می‌شدند حدود ۱۰۰ میلیون ریال هزینه داشت که این مبلغ هم اینک به ۵۰۰ میلیون ریال افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه خراسان رضوی در چهار سال اخیر در دوچرخه سواری موفق عمل کرده است ادامه داد: رتبه کشوری این استان پیش از این دهم تا دوازدهم بود اما هم اینک جایگاه دوم کشور را به خود اختصاص داده است.

رییس فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: خراسان رضوی باید علاوه بر رشته پیست و جاده در رشته‌های کوهستان و بی.ام. ایکس هم فعالیت بیشتری انجام دهد.

انتخاب رییس هیات دوچرخه‌سواری خراسان رضوی

مجمع انتخاب رییس هیات دوچرخه‌سواری خراسان رضوی هم امروز با حضور همه ۱۵ عضو مجمع انتخابی از جمله رییس فدراسیون دوچرخه‌سواری، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی، نماینده ورزشکاران، باشگاه‌ها، مربیان، داوران و شهرستان‌ها برگزار شد.

در این مجمع علیرضا احمدی، مجیدبخت‌آزما، جمشید جعفری،علی حسین‌زاده، هاشم دائمی، مهدی روزبهانه، مهدی ملازمیان و حمیدرضا یوسف‌زاده نامزد ریاست هیات بودند که دائمی و حسین زاده در مجمع شرکت نکردند و پس از رای گیری از اعضا، مهدی روزبهانه با کسب ۱۴ رای برای دومین بار به ریاست هیات دوچرخه‌سواری استان انتخاب شد.

۲۵۰ دوچرخه سوار سازمان یافته در خراسان رضوی این رشته ورزشی را پیگیری می‌کنند که ۷۰ نفر از این تعداد را دوچرخه سواران زن تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.