ژاله فرامرزیان بروجنی روز یکشنبه در مراسم افتتاح سالن ورزش های رزمی در روستای ابرده شهرستان بینالود افزود: دولت ساخت زیربناهای ورزشی را وظیفه خود می داند و از طرف دیگر انتظار می رود پیمانکاران سازه های خوبی بسازند چرا که این امکانات بوسیله فرزندان و نسلهای خودشان استفاده می شود و جوانان نیز باید نسبت به بهره برداری و نگهداری صحیح از این امکانات توجه نمایند.
وی اظهار داشت: رویکرد وزارت ورزش ساخت سالن های کوچک ورزشی، خانه های ورزش روستایی و زمین های کوچک چمن مصنوعی است چرا که ساخت سالن های بزرگ و استادیوم ها علاوه بر مخارج بسیار در دسترس عموم مردم قرار نمی‌ گیرد.
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی نیز گفت: با توجه به اهمیت ورزش در روستاها المپیاد ورزش‌ های بومی و محلی در استان برگزار شده که تا پایان سال جاری ادامه دارد.
فرزاد فتاحی با تاکید بر اینکه خراسان رضوی بار عظیمی از ورزش قهرمانی را بر دوش می ‌کشد افزود: ورزشکاران این استان در تمام صحنه ‌ها و اعزام ‌ها افتخار آفرینی کرده اند که این نشان دهنده توان بسیار استان است.
وی با ابراز امیدواری به موفقیت ورزشکاران استان در المپیک ۲۰۲۰ اظهار داشت: با توجه به تشکیل ستاد مسابقات المپیک ۲۰۲۰ تلاش داریم با برنامه‌ریزی ‌های مناسب در این رقابت ‌ها نیز همچون مسابقات آسیایی بدرخشیم.
وی گفت: آمایش سرزمینی در خراسان رضوی صورت نگرفته و برخی شهرستانهای این استان از نظر زیرساخت های ورزشی محروم هستند و حتی از داشتن یک زمین خاکی مناسب بی بهره اند و برخی دیگر با وجود جمعیت قابل توجه فقط یک سالن ورزشی در اختیار دارند لذا تلاش داریم سرانه ورزشی استان را به عدد استاندارد آن نزدیک کنیم.
فرماندار بینالود نیز در حاشیه این مراسم به خبرنگارایرنا گفت: مجموعه ورزشی شهدای ابرده که از سال 1393 ساخت آن آغاز شده بود، 461 متر مربع مساحت دارد و بیش از چهار میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.
سید حسن حسینی افزود: در حال حاضر 11 سالن ورزشی در این شهرستان وجود دارد که علاوه بر این تعداد مجموعه ورزشی ثامن الائمه (ع) نیز در این شهرستان قرار دارد.
وی اظهار داشت: مدیریت و کاربری این مجموعه ورزشی که زمین چمن و پیستهای دوچرخه سواری، اتومبیلرانی و موتورسیکلت رانی آن فعال می باشد استانی است و بینالود نیز به این شکل از آن بهره مند می شود.
3221 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.