سرهنگ افشین یاری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح مبارزه با سرقت در پی تشدید اقدامات پیشگیرانه و اجرایی کردن راهکارهای قرارگاه مبارزه با سرقت و همچنین کنترل مجرمان در اسدآباد اجرا شد.

وی افزود: در نتیجه اجرای این طرح با انجام اقدامات اطلاعاتی و شگردهای خاص پلیسی ۶ سارق دستگیر و ۶ فقره انواع سرقت شامل وسایل داخل خودرو، مغازه، منزل، احشام و سیم و کابل برق کشف شد.

سرهنگ یاری با اشاره به سایر عملکرد رده‌ها در این مدت ادامه داد: علاوه بر کشف مقداری انواع مواد مخدر و توقیف ۱۱ دستگاه وسائط نقلیه مزاحم و متخلف، ۴ خرده فروش مواد مخدر و معتاد ،۴ نفر جلبی و ۱۲ نفر هم به دلیل ارتکاب سایر جرایم دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد با اشاره به اینکه متهمان به مرجع قضائی معرفی شدند به اقدامات اسفندماه اشاره کرد و از کشف ۸ دستگاه انواع خودرو مسروقه، کشف ۱۱ فقره وسایل داخل خودرو و دستگیری ۶ سارق از اول اسفند ماه تاکنون، توسط پلیس آگاهی در این شهرستان با همکاری کوپ تابعه خبر داد.

سرهنگ افشین یاری گفت: پلیس آگاهی شهرستان اسدآباد با همکاری کوپ تابعه در سایه انجام اقدامات فنی و پلیسی، کسب خبر و تعامل ویژه با پلیس آگاهی استان و همچنین تلاش شبانه روزی و جهادی کارکنان جمعی، موفق به کشف ۸ دستگاه انواع خودرو مسروقه، ۱۱ فقره وسایل داخل خودرو و دستگیری ۶ سارق خودرو و وسایل داخل آن، از اوایل اسفند ماه تاکنون شد.

سرهنگ یاری با اشاره به نحوه کشف تعدادی از این خودروها و دستگیری سارقان، گفت: در نتیجه اجرای طرح مهار در برخی نقاط از پیش تعیین شده حوزه عملکردی، مأموران پلیس آگاهی با همکاری مأموران انتظامی به کنترل خودروهای عبوری پرداختند.

وی گفت: در خلال اجرای ایست و بازرسی مقطعی، تعدادی از خودروهای اعلامی مشاهده و با شگردهای خاص پلیسی توقیف و رانندگان نیز دستگیر و در بازجویی‌های فنی به بزه انتسابی اعتراف کردند.

وی با اشاره به نوع خودروهای مکشوفه اظهار داشت: این خودروها شامل پراید، نیسان، پژو ۴۰۵ و زانتیا است که دارای سابقه سرقت از شهرهای همجوار و شهرستان اسدآباد هستند.

سرهنگ یاری در ادامه از کشف ۱۱ فقره سرقت داخل خودرو در این مدت خبر داد و تصریح کرد: در این رابطه ۶ نفر دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.