جواد عاشوری روز چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پیش از این مرغ خریداری شده به سفارش مشتری قطعه قطعه می شد اما از امروز براساس تصمیم مسوولان استان اینکار ممنوع شده است.

وی اضافه کرد: این بخشنامه به تمام مرغ فروشی ها ابلاغ شده و اجرای صحیح آن به شدت کنترل و نظارت می شود.

رییس اتحادیه مرغ، ماهی، تخم مرغ و پرنده فروشان همدان گفت: اینکار با هدف حفظ سلامتی مردم انجام می شود و خواستار همکاری و مشارکت مصرف کنندگان هستیم.

عاشوری تاکید کرد: مصرف کنندگان از خریداری مرغ فله ای به صورت ران و سینه اجتناب کرده و موارد تخلف واحدهای صنفی را رد صورت مشاهده به سامانه ۱۲۴ اطلاع بدهند. 

به گفته وی گوشت مرغ هم اینک پایین تر از نرخ مصوب دولتی در همدان عرضه می شود و مشکلی در تامین و توزیع این فرآورده پروتئینی نداریم.  

وی خاطرنشان کرد: نرخ اعلام شده برای هر کیلوگرم گوشت مرغ در ستاد تنظیم بازار ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان است که در بازار همدان گوشت مرغ به قیمت ۱۱ هزار و ۸۰۰ تا ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان به دست مصرف کننده می رسد. 

۳۷۰ مرغ فروشی در همدان وجود دارد و روزانه ۷۰ تا ۸۰ تن گوشت مرغ در این شهر توزیع می‌شود.

طبق گزارش معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تا ۱۲ اسفند ، حدود هفت هزار و ۸۰۲ نفر به بیمارستان ها و مراکز درمانی مراجعه کرده اند که از چهار هزار و ۳۱۲ تن از آنها تست گرفته شده و یک هزار و ۵۰۱ نفر مورد مثبت کرونا اعلام شدند همچنین ۶۶ فوتی و ۲۹۱ بهبود یافته به ثبت رسیده است. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.