مسعود شاه‌محمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آزمون ورود به حرفه مهندسان، کاردان ها و معماران تجربی قرار بود در روزهای ۱۵ و ۱۶ اسفند (پنجشنبه و جمعه هفته جاری) برگزار شود که به زمان دیگری موکول شد.

وی اظهار داشت: در اطلاعیه‌های بعدی، زمان برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان، کاردان‌ها و معماران تجربی به اطلاع داوطلبان شرکت در این آزمون می‌رسد.

تاکید کرد: دومین دوره آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان سال ۱۳۹۸ در کلیه رشته‌های مهندسی قرار بود همزمان با سراسر کشور برگزار شود که با تصمیم مسوولان برای پیشگیری از شیوع و ابتلا به ویروس کرونا، لغو شد.

وی ادامه داد: در این آزمون داوطلبان رشته‌های معماری (نظارت و اجرا)، عمران (محاسبات، نظارت و اجرا)، تاسیسات مکانیکی (طراحی و نظارت)، تاسیسات برقی (طراحی و نظارت)، شهرسازی، نقشه‌برداری و ترافیک و همچنین داوطلبان ورود به حرفه کاردانی و معماران تجربی ثبت نام کرده‌اند.

طبق گزارش معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تا ۱۲ اسفند ، حدود هفت هزار و ۸۰۲ نفر به بیمارستان ها و مراکز درمانی مراجعه کرده‌اند که از چهار هزار و ۳۱۲ تن از آنها تست گرفته شده و یک هزار و ۵۰۱ نفر مورد مثبت کرونا اعلام شدند همچنین ۶۶ فوتی و ۲۹۱ بهبود یافته به ثبت رسیده است. 

تاکنون آزمایش پنج فرد مشکوک به ویروس کرونا در همدان مثبت بوده و این ویروس در همدان یک قربانی گرفته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.