دریافت 11 MB

به گزارش خبرنگار مهر، عصر دوشنبه با حضور رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی، انجمن حمایت از مصرف‌کنندگان و نمایندگان دستگاه‌های امنیتی و نظارتی شهرستان نهاوند از فروشگاه‌های عرضه محصولات شوینده و ضدعفونی کننده شهرستان بازدید شد.

بیژن ترابیان در حاشیه این بازدیدها در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: خوشبختانه طی بازرسی‌های انجام‌شده در سطح شهرستان در حال حاضر بیش از ۲۰ هزار لیتر انواع محصولات شوینده شامل وایکتس، جوهر نمک و مواد ضدعفونی‌کننده، محلول‌های صابونی و دترجنت ها موجود و جای هیچ‌گونه نگرانی برای همشهریان وجود ندارد.

ثبت سفارش ۵۰ هزار عدد ماسک برای توزیع در شهرستان نهاوند

وی در خصوص کالاهای پزشکی همچون ماسک هم، گفت: خوشبختانه در بحث تأمین ماسک نیز طی آخرین اطلاعات موجود فروشندگان شهرستان بیش از ۵۰ هزار عدد ماسک ثبت سفارش کرده‌اند و طی روزهای آینده در شبکه توزیع به فروش می‌رسد.

وی ادامه داد: طی چند روز گذشته بیش از ۴۳۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی صورت گرفته که خوشبختانه واحدها عرضه محصولات شوینده توانسته‌اند در مقابله با ویروس کرونا پشتیبان خوبی برای مراکز بهداشتی و درمانی باشند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نهاوند با اشاره به اینکه در حال حاضر با توجه به ظرفیت محصولات شوینده موجود انبارها و همچنین تولیدات شهرک صنعتی نهاوند در بحث شوینده‌ها هیچ‌گونه مشکلی وجود ندارد، گفت: واحد نظارت و بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت نهاوند در قالب یک کمیته متشکل از تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف، مرکز بهداشت و انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان طی چند روز گذشته باهدف حفظ آرامش در بازار کلیه اماکن عرضه شهرستان را مورد بازرسی قرار داده‌اند.

کشف و ضبط مواد شوینده احتکار شده در نهاوند

وی افزود: در این بازرسی‌ها مقادیری از کالاهای قاچاق که به‌صورت مخفیانه در بعضی منازل و مراکز غیره مجاز نگهداری می‌شدند کشف و ضبط و به مقامات قضائی تحویل داده شد.

ترابیان تصریح کرد: همشهریان نهاوندی اطمینان خاطر داشته باشند که تا پایان عملیات مبارزه با ویروس کرونا در خصوص تأمین مواد شوینده و ضدعفونی کنند و الکل در شهرستان مشکلی نخواهیم داشت.

وی گفت: همشهریان عزیز می‌توانند برای استفاده از محلول وایکتس با نسبت ۱ به ۹ برای گندزدایی سطوح استفاده کنند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نهاوند گفت: همشهریان می‌توانند گزارش‌های خود را در خصوص احتکار و یا گران‌فروشی واحدهای صنفی همه‌روزه با شماره تلفن ۱۲۴ یا شماره مستقیم ۰۸۱۳۳۲۴۳۷۰۵ و یا تلفن تعزیرات حکومتی اطلاع دهند تا بازرسان ما سریعاً نسبت به بررسی موضوع و اعمال قانون ورود کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1370083
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.