محمدرضا عدالتخواه روز پنجشنبه در گردهمایی بصیرتی فرماندهان پایگاه ها با موضوع نقش و جایگاه انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی افزود: باید با حضور در انتخابات زمینه ورود فرد اصلح، انقلابی و متعهد به مجلس و عبور از مشکل تحریم را فراهم کرد.

وی ادامه داد: اگر فردی شکایتی دارد جای آن حضور در پای صندوق رای است چون تحریم ها را بی اثر و اقتصاد مقاومتی را محقق می کند.

عدالتخواه گفت: انتخابات همواره در تاریخ انقلاب اسلامی مساله بسیار مهمی بوده اما انتخابات دوم اسفند امسال بسیار خطیر و حساس است چرا که دولت آمریکا در پی آن است تا نتیجۀ اقدامات خصمانه و تحریم های اعمال شده از سوی این دولت بی تفاوت کردن مردم نسبت به نظام اسلامی و تاثیر منفی بر مقبولیت حاکمیت باشد.

رییس کل دادگستری همدان با اشاره به توصیه های مکرر رهبر معظم انقلاب مبنی بر قطعی بودن پیروزی ملت ایران اظهار داشت: این پیروزی شرایط و ملزوماتی دارد که از جمله آنها انسجام بین امام و امت است.

عدالتخواه ادامه داد: مردم ایران به آرمان های نظام و انقلاب متعهد هستند بنابراین در این میان خواص باید نقش آفرینی کرده و از بیان مطالب نسنجیده و تحت تأثیر شرایط و فضای احساسی که موجب بهره برداری دشمن می شود اجتناب کنند.

وی تاکید کرد: باید بصیرت و آگاهی افراد به خصوص جوانان را بالا برد و به نقش رأی اولی ها به عنوان موتورهای پیشران توجه کرد.

رییس کل دادگستری همدان افزود: آموزش و پرورش همچنان که پیشتر از ظرفیت جوانان استفاده کرده در ایام انتخابات نیز در راستای افزایش و ارتقای آگاهی نسل جوان تلاش خود را مضاعف کند.

عدالتخواه گفت: انقلاب اسلامی ایران ثمرۀ  خون شهدای والامقام و ایثار و شهادت مؤمنان و صالحانی است که در تاریخ بی نظیر بوده اند و امروز هر برگ رأی، اسلحه ای است که شهیدان به ما سپرده اند و افرادی که رأی نمی دهند باید پاسخگوی خون شهدا باشند.

وی با بیان اینکه تنها رأی دادن موجب برطرف شدن مسوولیت نمی شود افزود: افراد واجد شرایط باید با انتخاب فرد اصلح وظیفۀ دینی و ملی خود را به نحو کامل انجام دهند.

رییس کل دادگستری همدان افزود: برای شناخت فرد اصلح باید تحقیق کرده یا با اهل فن و کارشناسان موثق و متعهد مشورت کرد تا بهترین افراد در مقایسه با شاخصه هایی که مقام معظم رهبری تعیین کرده اند انتخاب شوند.

وی اضافه کرد: افرادی به مجلس راه یابند که در مقابل دشمن به خط مقاومت معتقد و عامل باشند و بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری "آنانکه پس از گرفتن مقام و منصب عزت و سربلندی خدمت به اسلام و کشور را به حقارت نوکری و کلفتی نظام طاغوت می فروشند بر کرسی های نمایندگی مردم غیور و بصیر ایران اسلامی تکیه نزنند".

عدالتخواه با اشاره به عدم تأیید صلاحیت جمعی از نمایندگان فعلی مجلس که بیشتر به دلیل آلوده شدن به مفاسد  اقتصادی بوده است عنوان کرد: نباید افرادی به مجلس راه پیدا کنند که به دنبال منافع شخصی خود هستند.

وی ادامه داد: افرادی که در زمان تبلیغات به صورت نامتعارف هزینه و خرج می کنند در پی جبران کردن چندین برابر هزینه های خود و تأمین منافع خود و اطرافیان آنها به فساد مالی آلوده می شوند و این قبیل افراد نمی توانند با مفاسد اقتصادی مبارزه کنند.

رییس کل دادگستری همدان گفت: وضعیت جمهوری اسلامی ایران همواره محاسبات جهان را به هم می ریزد چرا که مشروعیت خود را از ناحیه خداوند و مقبولیتش را از مردم گرفته است.

عدالتخواه بیان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران با وجود تمام دشمنی ها همچنین مقبولیت دارد و حتی میزان مشارکت افراد در انتخابات به مراتب بیش از مشارکت افراد در جوامع به ظاهر مدعی دموکراسی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.