به گزارش خبرنگار مهر، ظاهر پور مجاهد عصر دوشنبه در کمیسیون اقتصادی شورای اطلاع‌رسانی استان همدان با بیان اینکه کمیسیون اقتصادی باید در اطلاع‌رسانی منسجم‌تر عمل کند، گفت: دستگاه‌های اجرایی نیز باید همکاری لازم در زمینه اطلاع‌رسانی را داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه اعضای کمیسیون اقتصادی باید در زمینه ارسال گزارش عملکرد خود به روابط عمومی استانداری، همکاری بیشتری داشته باشند، اضافه کرد: روابط عمومی استانداری همدان بر اساس گزارش عملکرد، دستگاه‌های اجرایی، را می‌سنجد و اعضای کمیسیون باید گزارش‌عملکردهای خود را قبل از ارسال، دسته‌بندی کنند تا مؤثر باشند.

پور مجاهد با بیان اینکه با توجه به شرایط اقتصادی موجود، اعضای کمیسیون اقتصادی باید اقدامات صورت گرفته نهادهای خود را به اطلاع عموم برسانند، گفت: طبق سند تدوین شده، اطلاع‌رسانی امر مهمی است و از این طریق مردم در جریان اقدامات مدیران دستگاه‌های اجرایی قرار می‌گیرند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید نیز با بیان اینکه عملکرد مدیران همدان زیر ذره‌بین است، گفت: تمامی مدیران به مصوبه‌ها و دستورالعمل‌های صادر شده برای رونق تولید تمکین کنند.

وی بابیان اینکه به زودی عملکرد دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و شرکت‌های خدماتی ارزیابی می‌شود، افزود: این کارگروه با هدف رفع مشکلات صنایع از کارافتاده و هموار کردن مسیر بازگشت آنها به تولید ایجاد شده و از ابتدای سال ۳۱۰ مصوبه صادر کرده است.

پور مجاهد با بیان اینکه این مصوبه‌ها با زحمت فراوان پس از چندین جلسه کارشناسی برای گره گشایی از کار واحدهای تولیدی و صنعتی صادر می‌شود و همه مدیران باید به آن تمکین کنند، افزود: عملکرد رؤسای دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و شرکت‌های خدمات رسان به زودی ارزیابی و کنترل می‌شود.

وی اضافه کرد: بخش زیادی از مصوبه‌های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اجرا شده و صنایع مشکل دار از پشتیبانی و حمایت دولت بهره مند شده‌اند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان با تاکید بر اینکه مصوبه‌های ستاد تسهیل در چارچوب قانون صادر شده و مغایرتی با مقررات داخلی اداره‌ها ندارد، ادامه داد: مدیران باید بی چون و چرا این مصوبه‌ها را اجرا کرده و تعلل نکنند.

پورمجاهد یادآور شد: بخشی زیادی از مشکلات صنایع و کارخانه‌های این استان مربوط به سیستم بانکی است و بانک‌ها باید در این راستا جدی باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.