به گزارش خبرنگار مهر، سید سعید شاهرخی ظهر یکشنبه در جلسه ستاد انتخابات استان همدان با بیان اینکه باید زمینه را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم کنیم، گفت: روند انتخابات به بهترین شکل ممکن در حال انجام است.

وی با بیان اینکه استان همدان در آمادگی ۱۰۰ درصد برای برگزاری انتخابات قرار دارد و با تاسی از مقام معظم رهبری که رأی مردم، حق‌الناس است از رأی مردم دفاع خواهد کرد، گفت: با توجه به مُرّ قانون و اجرای صحیح آن از حق الناس به طور جد صیانت خواهیم کرد.

شاهرخی حضور ناظرین در کنار هیئت اجرایی را نعمت و فرصتی برای بهتر برگزار کردن انتخابات در استان همدان دانست و گفت: انتخابات یک پروسه ملی است و باید منافع ملی را تأمین کند.

زنگ تحریم انتخابات را کسانی به صدا در می‌آورند که دشمن مردم و نظام جمهوری اسلامی هستند استاندار همدان با تاکید بر اینکه بدون شک حضور مردم در انتخابات هم مردم‌سالاری دینی را نشان می‌دهد و هم پشتوانه‌ای برای ولایت فقیه خواهد بود، گفت: زنگ تحریم انتخابات را کسانی به صدا در می‌آورند که دشمن مردم و نظام جمهوری اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه کاندیداهای مجلس شورای اسلامی نباید از خطوط قرمز عبور کنند، گفت: اگر به دنبال بهبود شرایط هستیم باید در انتخابات شرکت کنیم.

شاهرخی با تاکید بر اینکه مشارکت حداکثری مردم یک اصل است و انتخابات نیز باید هرچه پرشورتر و با حضور حداکثری برگزار شود، گفت: انسجام، وحدت و همدلی ما در گرو آن است که بتوانیم مشارکت حداکثری مردم را رقم بزنیم.

استاندار همدان از اقدامات مهم برای حضور حداکثری را اصل قرار دادن شرکت و حضور مردم برشمرد و با بیان اینکه باید بی‌طرفی کامل را دنبال کنیم، افزود: امسال ۶۳ هزار نفر در استان همدان به عنوان رأی اولی در انتخابات شرکت خواهند کرد.

تلاش در راستای ترغیب رأی اولی‌ها برای حضور در انتخابات

وی با تاکید بر اینکه باید در راستای ترغیب رأی اولی‌ها برای حضور در انتخابات تدابیر لازم اندیشیده شود، گفت: حفظ نشاط فضای انتخابات در استان همدان ضرورت دارد و فرمانداران نیز باید به این نکته توجه داشته باشند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان همدان نیز در این نشست با بیان اینکه باید یکدیگر را در اجرای بهتر انتخابات یاری کنیم، گفت: هر رأی که به صندوق انداخته می‌شود رأی به نظام جهوری اسلامی است.

حجت الاسلام جلال مرادی با تاکید بر اینکه رأی مردم امانت نظام و مردم محسوب می‌شود، گفت: جبهه مقابل این نظام، استکبار جهانی است بنابراین هر رأی که به صندوق اخذ رأی انداخته می‌شود، پیامی به استکبار جهانی است.

وی اضافه کرد: اگر نظام جمهوری اسلامی به این شکوه و قدرت در دنیا رسیده است به پشتیبانی مردم است و وحدت ما مسئولان موجب امیدواری مردم خواهد شد.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان همدان با بیان اینکه ما باید به عنوان مجریان عادل در عرصه انتخابات حضور پیدا کنیم، گفت: از امروز، کاندیداها برای حضور در پای صندوق‌های رأی می‌توانند کارت خود را دریافت کنند.

وی تاکید کرد: کاندیداها نباید از منابع و امکانات دولتی در تبلیغات استفاده کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.