رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان استان همدان، سعید گلستانی و محمد نباتی فرهنگی بازنشسته با ۲۰ سال تجربه فعالیت در هیات نظارت بر انتخابات، محمود مسگریان با سه دهه عضویت در این هیات و هادی ثابتی را به عنوان اعضای هیات نظارت بر انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی، معرفی کرد.

حجت‌الاسلام جلال مرادی از اعضای این هیات خواست قانون و شرع را سرلوحه کار خود قرار دهند و اخلاق اسلامی، تقوای سیاسی، نظارت قانونی بر مبنای شرع و اخلاق و رعایت اصل بی طرفی را در انتخابات در اولویت قرار دهند.

عضو هیات نظارت بر انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز بیان کرد: ۱۱۰ پرونده تخلف انتخاباتی در دور گذشته انتخابات مجلس شورای اسلامی به خاطر نوع و نحوه تبلیغات در این استان تشکیل شد که به جز ۴۵ تن مابقی تبرئه شدند.

سعید گلساتی که پیشتر مسئولیت معاونت پیشگیری از جرائم دادگستری همدان را عهده دار بود افزود: این ۴۵ تن هم به پرداخت جزای نقدی بین ۱۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان محکوم شدند که به طور حتم این قبیل جزای نقدی بازدارنده نیست.

وی یادآوری کرد: پرونده فرمانداران و استانداران نیز در تهران مورد رسیدگی قرار می گیرد که در یک پرونده برای محمدناصر نیکبخت استاندار سابق همدان، او تبرئه شد.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات میان‌ دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، اسفندماه امسال برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.