حسین سنجرانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: احسان هنرخواه معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری به عنوان رییس و احمد قادری و هادی رمضانی روسای آموزش و پرورش و جمعیت هلال احمر خواف به ترتیب به  عنوان دبیر و عضو هیات بازرسی انتخابات این شهرستان تعیین شدند.

وی ادامه داد: با وجود حدود پنج ماه باقی مانده تا برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی تحرکات انتخاباتی در شهرستان خواف آغاز شده و جلسات خانگی با حضور نامزدهای احتمالی و هواداران آنان برقرار است.

فرماندار خواف با اشاره به اینکه تاکنون تخلف انتخاباتی در شهرستان خواف گزارش نشده است گفت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید با رعایت اصل بی طرفی و طرفداری نکردن از فرد و نامزد احتمالی انتخاباتی از همه ظرفیت‌ها و امکانات خود برای برگزاری پر شور همراه با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات استفاده کنند.

سنجرانی نقش احزاب و جریان‌های سیاسی را در گرم کردن تنور  انتخابات و افزایش مشارکت مردم در این رویداد بسیار مهم دانست و خواستار هم افزایی بیشتر آنها در این زمینه شد.

وی ادامه داد: تاکنون چهار جلسه با موضوع برنامه ریزی برگزاری انتخابات در خواف و رشتخوار انجام شده و با رصد چالش‌ها و مشکلات برگزاری انتخابات مشابه قبلی برای هم افزایی همه متولیان ذیربط جهت برگزاری پرشور انتخابات تلاش می شود.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره ای پنجمین مجلس خبرگان رهبری دوم اسفند ماه امسال همزمان با سایر نقاط کشور و استان خراسان رضوی در شهرستان خواف برگزار می‌شود.

شهرستان ۱۴۰ هزار نفری خواف با داشتن ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.