امام جمعه موقت قزوین در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: امروز نیروهای مسلح ما موفق شده‌اند یک جنگنده تمام ایرانی را ساخته و به پرواز درآورند در حالی که تا چند سال پیش به علت وابستگی به اجانب و استعمارگران جنگنده‌های خود را حتی نمی توانستیم تعمیر کنیم.

حجت الاسلام علی قابل با اشاره به اینکه امروز نیروهای ارتش و سپاه ما موفق به ساخت جنگنده‌ای بسیار دقیق، حساس و پیچیده‍‌ای شدند که این کار دشمنان ما را سخت نگران و ناراحت کرده، افزود: دشمن در عین حال یک ضربه سخت دیگری از جانب جمهوری اسلامی طی روزهای گذشته خورد که به هیچ عنوان حتی فکرش را هم نمی‌کرد و آن دستگیری یکی از مهره‌های خائنی بود که با راه‌اندازی سایت ضد انقلاب آمدنیوز در سال ۹۶ و با همکاری و همراهی دشمن توانست ۶۰ شهر کشور را به آشوب بکشاند.

وی اضافه کرد: این مهره خائن که تحت حمایت دستگاه‌های اطلاعاتی آمریکا، فرانسه و اسراییل بود با هوشمندی سربازان این سرزمین و با یک برنامه‌ریزی دقیق و حساب شده که تاکنون نیز حتی آنان متوجه چگونگی انجام این عملیات نشده‌اند، دستگیر شد.

امام جمعه موقت قزوین یادآور شد: امروز از دستگاه قضایی کشور که توانسته فضای امیدوار کننده‌ای را در جامعه اسلامی ایجاد کند درخواست داریم تا تمامی عوامل پشتیبان کننده این خائن را که حتی تعدادی از آنها به برخی دستگاه‌های اجرایی نیز نفوذ یافته‌اند، شناسایی و به سزای اعمالشان برساند.

وی با اشاره به انتخابات آینده، اظهار داشت: متاسفانه طی سال‌های گذشته و در نزدیکی انتخابات، رفتارها و حرکت‌هایی دیده می‌شود که به هیچ عنوان با جامعه اسلامی و قوانین موجود در آن سازگاری ندارد و از همه مردم می‌خواهیم تا به برخی شیطنت‌ها توجهی نکرده تا باز هم شاهد انتخاباتی پرشور با حضور همیشکی مردم باشیم.

وی شورای نگهبان را نهادی قانونی در کشور دانست و گفت: این نهاد بر حسب وظیفه قانونی خود موظف به بررسی صلاحیت کاندیداهای مجلس شورای اسلامی بوده و به دور از هر جنجال و هیاهویی همانند سال‌های پس از پیروزی انقلاب به وظایف خود عمل خواهد کرد.

قبح حجاب، اصلی فطری، اساسی و حیاتی به شمار می رود

حجت الاسلام قابل، قبح حجاب را اصلی فطری، اساسی و حیاتی برشمرد و افزود: حجاب یک ارزش در نظام مقدس اسلامی شمرده می‌شود تا جایی که حتی اکثریت مخالف جامعه نیز نتوانسته خللی را در این مساله ایجاد کنند.

وی اضافه کرد: در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی امسال شاهد حضور ۶۰ ملیت مختلف از سراسر جهان بودیم که این مساله شکوه، عظمت و اهمیت اسلام و رویداد واقعه کربلا را به همگان می رساند.

۸۰۵۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.