به گزارش ایرنا، حسین کاغذلو روز یکشنبه در مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه که در محل فرمانداری ورامین برگزار شد اظهار داشت: خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولین هستند که با شناسایی نقاط ضعف و بیان نقاط قوت، مسئولان را به خدمت رسانی به مردم یاری می رسانند.
وی افزود: درج دقیق، درست و به هنگام اخبار باعث می شود تا ضمن افزایش امید در بین مردم، مسئولان در شناسایی مشکلات و کاستی های، آگاهی لازم را به دست آورده و خدمت رسانی را به نقطه مطلوب برسانند.


وی تصریح کرد: مسئولی که ارتباط موثری با اصحاب رسانه و خبرنگاران ندارد در اصل خود را از ظرفیت مهم اطلاع رسانی و کسب اخبار و اطلاعات صحیح محروم کرده است، همانطور که مسئولان موظفند ارتباط خود را  با خبرنگاران حفظ کنند، رسانه ها نیز باید در درج اخبار، از صحت و سقم آن مطمئن بوده و آبروی افراد را حفظ کنند.
کاغذلو گفت: شهرستان ورامین با برگزاری نهضت اطلاع رسانی در پاسخگویی تمامی مسئولان به اصحاب رسانه، ثابت کرد که خبرنگاران را بازوی توانمند مدیران دستگاه های اجرایی می داند که بدون آنان، خدمت رسانی به مردم بی اثر می ماند.
وی با اشاره به نقش موثر خبرنگاران در برگزاری با شکوه انتخابات پیش رو در اسفند ماه گفت: خبرنگاران در آستانه برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، نقش مهم و موثری در امید آفرینی در جامعه و برگزاری شفاف و با شکوه آن بر عهده دارند و این مهم جز با ارائه خدمات نظام به مردم میسر نمی شود.

فرماندار ورامین افزود: رسانه ها با پرهیز از بداخلاقی ها، تخریب چهره ها و تنها با انعکاس واقعیت ها و و توانمندی افراد، مردم را به حضور در این رویداد مهم سیاسی ترغیب کنند.
وی اظهارداشت: با تشکیل ستاد برگزاری انتخابات در شهرستان ورامین، تلاش می شود تا از ظرفیت تمام خبرنگاران برای شفاف سازی امور مربوط به انتخابات استفاده شود.


وی تأکید کرد: آنچه از صندوق رای بیرون می آید، ملاک عمل مجریان انتخابات به عنوان امانتداران مردم است.
در پایان این مراسم از خبرنگاران دشت ورامین تقدیر به عمل آمد.
هفدهم مرداد به یاد سالروز شهادت شهید محمود صارمی، خبرنگار شهید خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) به نام روز خبرنگار نامگذاری شده است.
تهرام/۷۲۵۴//۱۳۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.