علی فرخزاد روز چهارشنبه در نشست توجیهی هیات بازرسی انتخابات استان قزوین، افزود: این دوره از انتخابات تفاوت‌هایی با انتخابات دوره‌های گذشته دارد که ضروری است بازرسان انتخابات به آنها توجه ویژه‌ داشته باشند.
وی اضافه کرد: بازرسان و مجریان انتخابات باید در برگزاری این رویداد سیاسی فارغ از سلایق سیاسی و جناحی،  تمامی توان خود را به بهترین شکل برای برگزاری آن به کار گیرند.
فرخزاد ادامه داد: معمولا ۴۸ درصد خطاها در روز انتخابات و در شعبه‌های اخذ رای اتفاق می‌افتد اما نیمی از خطاها پیش از انتخابات است که شکایاتی را در پی دارد و بازرسان باید بی‌طرفانه به آنها رسیدگی کنند.
معاون استاندار با بیان اینکه هم اکنون ساماندهی بازرسان انتخابات در حال انجام است، گفت: در هر شهرستان استان یک بازرس ویژه و در شهرستان قزوین سه بازرس ویژه حضور خواهند داشت.
وی با تاکید بر اینکه برقراری حداکثر عدالت انتخاباتی یکی از موضوعات مهم مورد تاکید مقام معظم رهبری است، گفت:عدالت در تبلیغات، شفافیت هزینه‌ها و موضوعات پولشویی همگی باید با جدیت پیگیری شود.
فرخزاد افزود: مردم حق دارند در انتخابات به صورت آزادانه به نامزدهای تایید صلاحیت شده رای دهند و در بازرسی‌ها نباید به گونه ای عمل کرد که از آنها سلب اعتماد شود.
انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.