محمد حیدری یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ستاد پیشگیری از تخلفات نامزدهای انتخاباتی در حوزه انتخابیه شهرستان خرمشهر به صورت شبانه روزی فعالیت تبلیغاتی داوطلبان را رصد می کند و تاکنون گزارشی مستند در خصوص تخلف نامزدها و یا درگیری گزارش نشده است.

وی افزود: به منظور پیشگیری از تخلف تبلیغاتی داوطلبان نشست توجیهی با مسئولان ستادهای تبلیغاتی آنها برگزار شده و بر رعایت قانون تبلیغات در شهرستان خرمشهر تاکید شده است.

حیدری تصریح کرد: در این نشست به نامزدها توصیه شده  از هرگونه تهدید و درگیری پرهیز و یا پول کثیف را وارد فضای انتخاباتی شهرستان نکنند و از خرید و فروش رای خودداری کنند.

وی در ادامه گفت: نامزدها و طرفداران آنها باید قانون مداری و اخلاق انتخاباتی را به ویژه روز انتخابات در اولویت کار خود قرار دهند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخابات سالم و پاک به کار برده‌ایم، گفت: رعایت قانون به ویژه در تبلیغات از سوی داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در تائید اعتبارنامه آنها تاثیر دارد.

حیدری حفظ آرامش و امنیت را  اصلی‌ترین کار در فرآیند انتخابات توصیف کرد و گفت: امید است نامزدهای انتخابات و طرفداران آنها ضمن حفظ آرامش و امنیت با تدبیر، عقلانیت و همدلی زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی را فراهم کنند.

حوزه انتخابیه خرمشهر و مینوشهر دارای یک نماینده در مجلس شورای اسلامی است. 

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفند برگزار می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.