به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی فکری گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان در خصوص محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی روز ۲۲ بهمن در نقاط مختلف استان همدان اطلاعیه صادر کرده است.

وی گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده مسیر راهپیمایی در شهر همدان از میدان امام زاده عبدالله به سمت بلوار کاشانی و بلوار خواجه رشید و سپس میدان آرامگاه بوعلی سینا و پیاده راه بوعلی خواهد بود و تجمع در میدان حضرت امام خمینی (ره) انجام می‌شود.

وی بابیان اینکه در صورت توقف خودرو و موتور سیکلت در مسیرهای فوق از ساعت ۶ صبح روز ۲۲ بهمن تا پایان مراسم، وسایل نقلیه با جرثقیل منتقل خواهند شد، گفت: تردد وسایل نقلیه از ساعت ۷ از خیابان‌های باباطاهر، شریعتی، شهدا و تختی، به سمت میدان حضرت امام تا پایان مراسم ممنوع است.

سرهنگ فکری افزود: تردد وسایل نقلیه در بلوار خواجه رشید و کاشانی و میدان امام زاده عبدالله و میدان بوعلی نیز از ساعت ۷ صبح ممنوع خواهد بود.

وی با یادآوری اینکه تردد از میدان شریعتی به سمت تقاطع خواجه رشید، از میدان جهاد به سمت میدان آرامگاه و از میادین فلسطین و عین القضات به سمت میدان امام زاده عبدالله از ساعت ۷ ممنوع خواهد بود، گفت: توقف وسایل نقلیه اعم از موتور سیکلت و خودرو در میدان امامزاده عبدالله، بلوار کاشانی، تقاطع خواجه رشید، بلوار خواجه رشید و میدان آرامگاه بوعلی از ساعت ۷ روز سه شنبه تا پایان مراسم ممنوع است و در صورت توقف با جرثقیل نسبت به جا به جایی آن اقدام خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی همدان افزود: ورود و تردد موتورسیکلت در تمام مسیرهای فوق ممنوع و با متخلفین برخورد قانونی صورت خواهد پذیرفت و از شهروندان درخواست می‌شود با استفاده از وسایل نقلیه عمومی در کاهش حجم ترافیکی و جلوگیری از بروز گره‌های ترافیکی اقدام کنند.

وی از شهروندان خواست با تعیین مسیرهای جایگزین پلیس راهور را در اجرای مأموریت‌های محوله یاری کنند.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.