سرهنگ مهدی باقری روز یکشنبه  در گفت و گو با ایرنا با اظهار این که پارک خودرو در مسیرهای اصلی راهپیمایی ۲۲ بهمن ممنوع است، گفت: وسایل نقلیه عمومی بویژه اتوبوس و تاکسی برای جا به جایی مردم به اندازه کافی تدارک دیده شده است.

وی با بیان این که خودروهای امداد و نجات نیز در مسیرهای راهپیمایی مستقر می شوند ، اضافه کرد: محدودیت های ترافیکی راهپیمایی ۲۲ بهمن در خیابان های منتهی به مسیر راهپیمایی در همه شهرهای مازندران اعمال می شود.

طبق  برنامه ریزی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران ۶۱ مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در استان تعیین و مشخص شده است

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مازندران به اعمال محدودیت ترافیکی راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در ساری مرکز استان اشاره کرد و توضیح داد: مقررات تردد در سطح معابر عمومی و خیابان های منتهی به محل برگزاری راهپیمایی اعمال خواهد شد.
باقری تصریح کرد: در سطح شهرستان ساری مسیر راهپیمایی از میدان ساعت - خیابان جمهوری - چهار راه  اینشهر آشوب - خیابان فردوسی و بلوار آزادی به مقصد میدان امام  برگزار خواهد شد و محدودیت ترافیکی در میادین و خیابان های این مسیر اعمال می شود.
رئیس پلیس راهور مازندران با اشاره به اینکه، محدودیت ترافیکی از ساعت ۷ صبح روز سه شنبه ۲۲ بهمن ماه اعمال خواهد شد، افزود: این محدودیت در"میدان شهدا – سه راه کشاورز- خیابان شیخ طبرسی– خیابان خاقانی– تقاطع و بریدگی بیمارستان بوعلی سینا – خیابان جام جم  و کلیه مسیرهای منتهی به خیابان آزادی  اعمال می شود.
سرهنگ باقری از شهروندان و رانندگان وسایل نقلیه ای که قصد تردد از شرق به غرب و بالعکس شهرستان ساری را دارند، خواست، از کمربندی شرقی و غربی برای تردد استفاده کنند.
وی افزود: شهروندان و رانندگانی که قصد عزیمت به سمت کیاسر و استان سمنان را دارند از کمربندی "سلیم بهرامی" و بلوار "کشاورز" و کسانی که قصد تردد در مسیر شمالی را دارند از بلوار "روح الله" تردد کنند.
سرهنگ باقری با بیان اینکه محدودیت های ترافیکی همزمان با عبور راهپیمایی کنندگان و به صورت گام به گام برداشته می شود از شهروندان خواست: با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، پلیس را در برقراری نظم وامنیت یاری کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.