به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ داوود عبدالملکی شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: پارک هرگونه وسایل نقلیه از ساعت ۲۳ دوشنبه ۲۱ بهمن ماه در مسیر راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن شهرستان ورامین ممنوع است.

وی با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای برگزاری هر چه با شکوهتر راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در ورامین اظهار کرد: پلیس شهرستان ورامین از ظرفیت‌های مختلف خود برای برگزاری هر چه مطلوب‌تر مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن استفاده می‌کند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان ورامین افزود: جلسات و نشست‌های هم اندیشی در حوزه‌های ترافیکی برگزار شده و به منظور سهولت در عبور و مرور شهروندان و اتخاذ تدابیر امنیتی، تمهیدات ترافیکی همزمان با یوم الله ۲۲ بهمن در ورامین اعمال می‌شود.

وی ادامه داد: پارک هرگونه وسایل نقلیه از ساعت ۲۳ دوشنبه ۲۱ بهمن ماه در مسیر راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن شهرستان ورامین ممنوع خواهد بود و این محدودیت تا پایان راهپیمایی ۲۲ بهمن ادامه دارد.

عبدالملکی با اشاره به محدوده‌ای که وسایل نقلیه اجازه پارک خودرو ندارند، گفت: پارک خودرو در مسیرهای بلوار باهنر، میدان امام حسین، میدان امام خمینی تا زیر گذر ممنوع و مسدود خواهد بود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان ورامین ادامه داد: در صورت پارک وسایل نقلیه در این مسیرها، پلیس مجبور خواهد بود که خودروها را به نزدیک ترین مکان انتقال دهد و به همین خاطر باید شهروندان و عموم مردم به تمهیدات و توصیه‌های پلیس توجه لازم را کنند.

عبدالملکی در خصوص مسیرهای جایگزین راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در شهرستان ورامین یادآور شد: شهروندان ورامینی می‌توانند از خیابان‌های طالقانی، خیابان شهید بهشتی تا بلوار رسالت و خیابان آزادگان استفاده کنند.

وی در پایان سخنان خود گفت: بدون شک در سایه همکاری و همدلی مردم و مسئولان، شاهد خلق یک حماسه دیگر در شهرستان ورامین و سراسر ایران اسلامی خواهیم بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.