رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان در آیین بهره برداری از این طرح اظهار داشت: حدود یک میلیارد تومان برای فضای فیزیکی این طرح هزینه و به روزترین تجهیزات کشور و حتی دنیا در آن به‌ کار گرفته شده‌است.

رشید حیدری‌مقدم با بیان اینکه بهره برداری از این طرح ۱۵ فرصت شغلی ایجاد کرد افزود: در شهر همدان پنج کلینیک ویژه دانشگاهی و پنج کلینیک غیردانشگاهی وجود دارد که همه با تعرفه دولتی بیماران را ویزیت می‌کنند.

وی ادامه داد: ماهانه ۲۲ هزار نفر در کلینیک امید ویزیت می‌شوند که تجربه موفقی در زمینه اقتصاد مقاومتی و الگویی مناسب برای افرادی است که مایل هستند در طرح‌های بهداشت و درمان سرمایه‌گذاری کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: مرکز جامع سرطان غرب کشور در زمینی به مساحت ۲۵ هزار متر مربع با همکاری بنیاد فرشچیان در حال ساخت است که مرحله اول این مرکز با نصب به‌روزترین دستگاه‌های رادیوتراپی دنیا در نیمه نخست سال ۹۹ راه‌اندازی می‌شود.

حیدری مقدم همچنین درباره ویروس کرونا بیان کرد: هیچ موردی از این ویروس در سطح استان مشاهده نشده و دغدغه‌ای در این زمینه وجود ندارد،

فرماندار همدان نیز در این آیین از بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی ۹۳ طرح در دهه فجر امسال خبرداد و بیان کرد: این طرح ها با اعتباری افزون بر ۱۱۵ میلیارد تومان آغاز یا بهره برداری می‌شوند.

حسین افشاری با اشاره به افتتاح کلینیک هسته‌ای امید گفت: بهره‌برداری از این طرح نماد موفق همکاری و مدیریت بخش دولتی و خصوصی است.

وی اجرای این طرح با مشارکت بخش خصوصی و تعرفه دولتی در راستای ارائه خدمت به شهروندان را اتفاق مبارکی دانست و افزود: راه‌اندازی  مرکز پزشکی هسته‌ای دغدغه بسیاری از بیماران را رفع کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.