دکتر سید عباس موسوی روز دوشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا میزان اعتبار هزینه ای برای ساخت این پروژه ها را حدود 600 میلیارد ریال اعلام کرده است.
وی پروژه های آماده افتتاح را شامل خوابگاه دختران، 2 سالن ورزشی چند منظوره پسران، 3 مرکز سلامت روستایی و شهری و مراکز سرطان و جراحی بیمارستانی اعلام کرد.
این پروژه ها که در قالب پروژه های هفته دولت آماده بهره برداری است، طبق برنامه ریزی استانداری مازندران بزودی با سفر وزیر بهداشت و درمان به این خطه شمال کشور افتتاح شود.
با اجرای طرح تحول نظام سلامت در دولت تدبیر و امید 122 هزار و563 متر فضای بهداشتی و درمانی با اعتبار6 هزار میلیارد ریالی در مازندران احداث شد و حدود 130 هزار متر مربع ساخت و ساز فضای آموزشی، بهداشتی و درمانی نیز در دست اجرا قرار گرفت.
*** 100 پروژه بهداشتی و درمانی در دست اجرا
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: هم اکنون حدود 100 پروژه عمرانی و زیرساختی بالای 65 درصد این دانشگاه در دست ساخت قرار دارد.
موسوی اظهار داشت: برای تکمیل این پروژه ها افزون بر یک هزار میلیارد ریال اعتبارمورد نیاز است.
وی هزینه صرف شده برای پیشرفت فیزیکی این پروژه های زیرساختی و عمرانی بخش بهداشتی و درمانی را حدود یک هزار و 500 میلیارد ریال اعلام کرد.
رئیس دستگاه سلامت مازندران از 7 کلینک فوق تخصصی، مرکز روانپزشکی، مرکز ویژه مراقبت نوزادان، برچ پژوهشی ساری، توسعه مراکز بیمارستانی را از جمله مهمترین پروژه های نیمه کاره بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی در این خطه شمال کشور نام برد.
موسوی اظهار داشت: با وجود تنگنای مالی دولت و کند شدن روند تخصیص اعتبار برای اجرای پروژه های بهداشتی و درمانی، تلاش می شود تا اکثر این پروژه های نیمه تمام بالای پیشرفت فیزیکی 60 درصد خاتمه یابد.
6982/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.