به گزارش ایرنا، ابوالفضل معینی نژاد روز دوشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: این طرح ها شامل مرکز خدمات جامع سلامت کریمشاهی در سفیدشهر، خانه بهداشت روستای علی آباد بخش کویرات، پایگاه سلامت امام رضا (ع) و بلوک زایمان بیمارستان شهید رجایی آران و بیدگل است.
وی اعتبار اختصاص یافته برای اجرای این چهار طرح بهداشتی و درمانی را نزدیک به 42 میلیارد و 720 میلیون ریال عنوان کرد.
فرماندار آران و بیدگل با اشاره به نقش اثرگذار نیکوکاران در راه اندازی این طرح ها گفت: 11 میلیارد و 200 میلیون ریال سهم نیکوکاران این شهرستان در بهره برداری از طرح های بهداشت و درمانی می باشد.
او اضافه کرد: بهداشت و درمان یکی از مهمترین مسائل مردم در سال های گذشته بود که به تدریج در حال برطرف شدن است و اطلاع رسانی در زمینه این فعالیت ها و اقدام ها در جهت جلب اعتماد عمومی و امید آفرینی در جامعه ضروری است.
معینی نژاد تاکید کرد: انقلاب اسلامی در آستانه 40 سالگی دستاوردهای درخشانی برای مردم به ارمغان گذاشته و مسئولان باید با بهره گیری از فرصت رسانه ها عملکرد نظام را به خوبی تشریح کنند.
به گفته وی، آران و بیدگل با جمعیت افزون بر 103 هزار نفر نزدیک به 100 تخت بیمارستانی در 2 باب بیمارستان دارد که با بهره برداری از طرح های بهداشتی جدید تعداد تخت های این شهرستان به 200 عدد افزایش می یابد.
این شهرستان که زیر پوشش خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان قرار دارد، در فاصله 215 کیلومتری شمال اصفهان واقع است. 
7472/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.