محسن جهانشیر در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه هر ساله به مناسبت ایام الله دهه فجر اداره کل ورزش و جوانان استان همدان برنامه‌های متعدد فرهنگی و ورزشی پیش‌بینی می‌کند که امسال نیز بیش از ۴۱۰ برنامه را برنامه‌ریزی کرده‌است، گفت: اجرای این برنامه‌ها از ابتدای دهه فجر آغاز شده و تا ۲۲ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: امسال یکی از پربارترین برنامه‌ریزی‌ها به مناسبت چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی را انجام داده‌ایم و در دو حوزه ورزش و جوانان این برنامه‌ها دنبال می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه روز شنبه ۱۹ بهمن ماه نیز میزبان وزیر ورزش و جوانان هستیم، گفت: وزیر ورزش و جوانان ۷ پروژه عمرانی را در همدان افتتاح خواهد کرد که با افتتاح این پروژه‌ها ۱۰ هزار متر مربع فضای ورزشی به استان همدان اضافه خواهد شد.

جهانشیر خاطرنشان کرد: امیدواریم تا پایان سال پروژه‌های نیمه تمام بیشتری را در استان همدان به اتمام برسانیم و شاهد افزایش بیشتر سرانه ورزشی استان همدان باشیم.

وی با اشاره به تقدیر مدیران جوان انقلابی بیان کرد: به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از ۴۱ مدیر انقلابی و جوان همدان در مراسمی تقدیر خواهیم کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان عنوان کرد: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، برگزاری مسابقات متعدد ورزشی در سطح استان، برگزاری تجمع فاطمی، شرکت ورزشکاران در راهپیمایی ۲۲ بهمن و اجرای طرح هر روستا یک سمن در حوزه جوانان از جمله برنامه‌های این ایام است.

جهانشیر با بیان اینکه حرکت ورزش همدان در جهت مثبتی بوده است، گفت: سال ۹۹ انسجام هیئت‌های ورزشی و برنامه محور بودن آن‌ها را در دستور کار داریم تا بتوانیم اتفاقات خوبی را برای ورزش استان رقم بزنیم.

وی افزود: امیدواریم با کمک اصحاب رسانه اعتمادسازی در جامعه را شاهد باشیم تا سرمایه‌گذاران به کمک ورزش بیایند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.