به گزارش ایرنا، محمدناصر نیکبخت عصر پنجشنبه در دیدار با خانواده شهید احمد شوهانی در شهر برزول نهاوند، افزود: شهدای ما نثار جان خود باعث شدند تا اعضای گروه داعش را که تا لب مرز برای ایجاد نا آرامی و عمیلات تروریستی در داخل کشور آمده بودند، نابود و تعدادی از آنها را دستگیر کنند.
وی افزود: هدف این گروهک تروریستی بر هم زدن امنیت کشور بود و اگر موفق به اجرای برنامه های خود می شدند، عده ای بی گناه کشته و امنیت کشور خدشه دار می شد.
نیکبخت افزود: اعضای گروه تروریستی داعش تلاش داشتند که در ایام دهه فجر در کشور مشکل ایجاد کنند اما با جانفشانی این شهیدان، امسال آیین 22 بهمن پرشورتر از سال های گذشته و با امنیت کامل برگزار شد و مردم دلبستگی خود به نظام و انقلاب را بار دیگر ثابت کردند.
وی خطاب به خانواده این شهید گفت: شما باید به فرزندتان افتخار کنید که اینگونه با نثار خون خود توانست جلوی اجرای نیت پلید داعش را در کشور بگیرد.
به گزارش ایرنا، شهید احمد شوهانی اوایل بهمن امسال در حین درگیری با جمعی از اعضای گروه تروریستی داعش در منطقه ازگله استان کرمانشاه به شهادت رسید.
7525/209
خبرنگار: وحید سیفی**انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
اخبار مهم خبرگزاری ایرنای کشور و استان همدان را به طور شبانه روزی از کانال خبری تلگرام 'اخبار ایرنا همدان' به نشانی irnahamadan@ دریافت کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.