در ششمین روز از دهه مبارک فجر ۶ پروژه عمرانی، خدماتی و آموزشی در شهرستان سروآباد با اعتباری بیش از ۲۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

فرماندار سروآباد روز پنجشنبه در حاشیه افتتاح این طرح ها اظهار داشت: مدرسه ۶ کلاسه روستای چشمیدر از توابع بخش مرکزی که با اعتباری ۱۴ میلیارد ریال توسط اداره کل نوسازی مدارس استان کردستان احداث شده بود، به نام شهید سردار قاسم سلیمانی نامگذاری و امروز افتتاح شد.

کامیار میرزایی افزود: این مدرسه در زمینی به مساحت هزار و ۶۰۰ متر مربع احداث شده است و باتوجه به کمبود فضای آموزشی و تخریب مدرسه قبلی این روستا احداث این مدرسه مهم و ضروری بود.

وی یادآور شد: افتتاح چهار پروژه عمرانی دهیاری‌های بخش مرکزی شهرستان سروآباد با اعتباری بیش از ۶ میلیارد ریال از دیگر طرح هایی بود که در ششمین روز از دهه مبارک فجر افتتاح شد.

فرماندار سروآباد اضافه کرد: سازماندهی معابر و کوچه ها، تعریض و بتن ریزی معابر و احداث دیوار حائل از مهمترین طرح های افتتاح شده دهیاری های بخش مرکزی سروآباد بود.

غبار رویی مزار شهدای روستای گوشخانی بخش مرکزی و دیدار با خانواده شهدای این روستا از دیگر برنامه های گرامیداشت دهه فجر در شهرستان سروآباد بود.

دهه فجر امسال بیش از ۵۰ پروژه با اعتبار بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال در شهرستان سروآباد کلنگ زنی یا افتتاح شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

از ۱۲ بهمن همزمان با ورود بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) به میهن اسلامی تا ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی دهه فجر انقلاب اسلامی نامگذاری شده است.

شهرستان سروآباد با ۲ بخش مرکزی و هورامان و جمعیتی افزون بر ۵۰ هزار نفر در فاصله ۹۰ کیلومتری از سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و ۲۴ کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.