به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد جمشیدی ظهر یکشنبه در جمع نیروهای مجموعه دهه فجر را فرصت مناسبی برای تبیین اهداف و آرمان‌های والای انقلاب دانست و اظهار کرد: ایام الله دهه فجر یادآور حماسه بزرگی است که مردم متدین و شریف ایران اسلامی به رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) رقم زدند و باید دستاوردهای این انقلاب برای نسل جوان و نوجوان جامعه تبیین شود.

وی گفت: دهه فجر فرصتی مناسب برای بیان خاطرات، آرمان‌ها و ارزش‌های دوران شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و آشنا ساختن نسل جوان با این آرمان‌ها و ارزش‌ها است.

حجت الاسلام جمشیدی همچنین اضافه کرد: انقلاب اسلامی اگر چه به رهبری امام خمینی (ره) و حرکت پر توان مردم به پیروزی رسید، اما هدیه‌ای از عالم غیب و نصرت اعجاز آمیز اسلام بر کفر بود.

وی با اشاره به برگزاری مراسم و تجمعات انقلابی مردم در مساجد و هیئات مذهبی تصریح کرد: امسال در تمام مساجد شهرستان بهار یک برنامه ویژه و شاخص خواهیم داشت که این امر خود تقویت کننده پیوند و ارتباط بین مساجد و مردم است.

رئیس تبلیغات اسلامی بهار دهه فجر امسال را مهم و سرنوشت ساز خواند و بیان داشت: انقلاب اسلامی، انقلابی مردمی است و برنامه‌های دهه فجر باید خودجوش و با حضور مردم برگزار شود.

حجت‌الاسلام جمشیدی یادآور شد: همه باید دستاوردهای انقلاب اسلامی که خون بهای شهیدان والامقام و زحمات طاقت فرسای مجاهدان در راه خدا و رهبری‌های امام راحل (ره) است را حفظ کرده و برای نسل جوان بیان کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.