زاهد محمودی روز یکشنبه در گفتگو با ایرنا ، اضافه کرد: دهه مبارک فجر فرصت مغتنمی برای دفاع از عملکرد نظام است و دستگاه‌های مختلف بایست آنطور که شایسته است به گزارش عملکرد دستگاه خود بپردازند چراکه احساس مسوولیت و پاسخگویی در شرایط امروز کشور زیبنده هر مسوول متعهدی است.

وی ادامه داد: مسوولین دستگاه‌های اجرایی در این ایام، خدمات ارائه‌شده را به اطلاع مردم برسانند.

فرماندار اهر، بر وظیفه خطیر مدیران در تشریح عملکرد نظام و دولت در این شرایط حساس تاکید کرد و گفت: حال که دشمن با انواع تحریم‌های ظالمانه و ابزارهای تبلیغاتی تمام تلاش خود را برای کشور عزیزمان بکار بسته است همه بایست در جهت خنثی سازی القائات نادرست دشمن احساس مسوولیت کرده و با گزارش عملکرد و دستاوردهای خود در جامعه امید آفرینی کنیم.


وی ایام‌الله دهه مبارک فجر را تجسم اراده، ایمان و عظمت ملت مسلمان ایران خواند و افزود: این دهه یادآور رهایی مردم از استبداد ستم شاهنشاهی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) است که با اندیشه‌ای والا و اعتقادی راسخ، کاخ‌های استبداد را ویران ساخت تا همه بدانند، ملت ایران اسلامی با ولایتمداری و امید به آینده پیروز همه عرصه‌ها خواهد بود.


وی افزود: امروز برکات فراوان انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف ازجمله زیرساخت‌ها، حمل‌ونقل، ارتباطات، اکتشافات، صنایع نظامی و… برای همگان قابل‌مشاهده و مشهود است.

فرماندار شهرستان اهر گفت: در طول چهل‌ و یک سال از عمر انقلاب به دستاوردهای بزرگی رسیده‌ایم تا آنجا که مقتدرانه در برابر استکبار جهانی ایستادگی کرده‌ایم و این عزت انقلاب، مرهون خون‌های پاک شهدایی است که برای اهداف والای انقلاب و نهادینه شدن ارزش‌های اسلامی از جان خود گذشتند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و شهدای مقاومت شهید سپهبد قاسم سلیمانی، گفت: دهه فجر فرصتی برای بیان دستاوردهای انقلاب است که در طول تاریخ انقلاب به دست آورده ایم زیرا که دشمنان به دنبال  ضعیف جلوه دادن دستاوردهای جمهوری اسلامی هستند.

محمودی  افزود: دهه فجر فرصتی برای بیان خدمات انقلاب اسلامی ایران در عرصه ها و ابعاد مختلف به مردم است و لازم است در این راستا برای رفع ضعف ها و مشکلات تلاش کنیم.

وی اظهارداشت: انقلاب اسلامی برای انسجام و استمرار نظام و اسلام برقرار شدکه در نتیجه آن امروز به این موقعیت و جایگاه دست پیدا کرده ایم که آبادانی و توسعه در کشور را به دنبال داشته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.