ربیعه علیمحمدی روز شنبه در دومین نشست شورای ورزش بانوان منطقه ۶ کشور در همدان با بیان اینکه مشکل ساختار قامتی برای بانوان و دختران جامعه بسیار نامطلوب است اضافه کرد:  نشست های تخصصی نیز کمک شایانی به رشد و بالندگی ورزش زنان می‌کند.

وی اظهار داشت: رویکرد حمایتی مدیریت دستگاه ورزش در توسعه بخش بانوان نیز بسیار قابل تقدیر است و برگزاری نشست های تخصصی به رشد و رونق ورزش در بین زنان جامعه کمک شایانی می کند.

مدیرکل امور بانوان استانداری همدان از نایب رییس بانوان هیات های ورزشی به عنوان هدایتگران دختران و زنان ورزش دوست جامعه نام برد و خاطرنشان کرد:  از هیات های ورزشی انتظار داریم توجه بیشتری به برنامه های حوزه بانوان به ویژه مادران دختران با برگزاری مسابقات مشترک داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان نیز در این نشست گفت: باور به جوانان و بانوان دستاوردهای خوبی برای کشور به دنبال داشته است.

محسن جهانشیر با بیان اینکه در حوزه المپیاد استعدادهای برتر ورزش بانوان در سال جاری رضایت ندارم، گفت: در این مسابقات تنها ۹ مدال نقره کسب کردیم و سهم استان به لحاظ ارزش و تعداد مدال ناچیز بود.

وی اضافه کرد: می توانستیم با تدوین برنامه بهتر این مدال ها را تبدیل به طلا کنیم هر چند حریفان قدرتمند و ملی پوش نیز در این المپیاد حضور داشتند.

وی بیان کرد : توانایی بانوان ورزشکار همدان بیش از این است و می توانیم بهتر از عملکرد کنونی برای رسیدن به قله های افتخار برنامه ریزی و تلاش کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.