بدمینتون، بوکس، ورزش جانبازان، اسکیت، اسکواش، کبدی، هاکی و دوچرخه سواری هیات هایی هستند که فراخوان آنها برای نام نویسی متقاضیان انجام شده است.

از ابتدای امسال تاکنون ۱۱ مجمع انتخاباتی در این استان انجام شده که شامل کشتی، رزمی، تکواندو، بدنسازی، ورزش های کارگری، کونگ فو، تیراندازی با کمان، هندبال، شطرنج، بولینگ و بیلیارد، موتورسواری و اتومبیلرانی است.

مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان همدان روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: براساس قانون بازنشسته ها نمی توانند در مجمع انتخاباتی ریاست هیات های ورزشی شرکت کنند و به همین دلیل برخی افراد با سابقه پس از چندین سال از ریاست هیات ها کنار رفتند.

حمدالله چاروسایی گفت: داشتن مدرک کارشناسی به بالا، سن بالای ۲۵ و کمتر از ۶۰ سال از مهمترین شرایط نام نویسی در انتخابات هیات های ورزشی این استان است.

وی یادآور شد: در حال حاضر ۴۸ هیات ورزشی در سطح استان و بیش از ۴۵۰ هیات ورزشی در سطح شهرستان های استان همدان فعالیت دارند.

چاروسایی افزود: افرادی که صلاحیت حضور در مجامع انتخاباتی هیات های ورزشی را دارا باشند، می توانند برای ثبت نام به اداره کل ورزش و جوانان استان همدان مراجعه کنند.

هم اکنون بیش از ۸۵ هزار ورزشکار به صورت سازمان یافته در قالب ۴۸ هیات ورزشی این استان فعالیت دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.