فریدون بابایی روز چهارشنبه در آیین تجلیل از مسئولان هیات‌های ورزشی و دست‌اندرکاران ورزش خلخال افزود: محدودیت نگاه مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل به ورزش این منطقه به صورت‌های مختلف از جمله بی‌توجهی به تکمیل طرح‌های عمران ورزشی مشهود است.

وی بیان کرد: بسیاری از مشکلات ورزشی طرح شده از سوی مسئولان هیات‌های ورزشی خلخال در داخل شهرستان قابل حل و فصل بوده و تلاش می‌کنیم با تشکیل جلسه‌ای با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان برخی از مشکلات را بزودی برطرف کنیم.

وی از افزایش قابل توجه اعتبارات پروژه‌های ورزشی از محل اعتبارات استانی خبر داد و گفت: انتظار از مسئولان هیات‌های ورزشی شهرستان داشتن برنامه مدون سالانه برای پیشبرد اهداف ورزشی و رسیدن به جایگاه اصلی شهرستان در رشته‌های مختلف ورزشی است.

او با بیان اینکه ورزش خلخال نیازمند تحرک جدی است، اظهارداشت: پیشرفت‌های ورزشی منطقه در مقطعی از زمان بویژه در برخی از رشته‌های ورزشی پایه از جمله فوتبال خوب بوده و برای رسیدن به جایگاه اصلی منطقه باید تلاش شود.

ایوب طالب‌پور ،سرپرست اداره ورزش و جوانان خلخال نیز در  این آیین گفت: در سال جاری ۲۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و استانی برای اجرا و تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های ورزشی از جمله پروژه احداث زورخانه، تکمیل سالن ورزشی روستای طولش و خانه تکواندو تخصیص یافته و با توجه به پیشرفت کار در پروژه سالن تکواندو پیش‌بینی می‌شود این پروژه در دهه فجر امسال مورد بهره‌برداری قرارگیرد.

 وی با بیان  اینکه در هفته تربیت بدنی و ورزش تعدادی از خانه‌های ورزشی روستایی تجهیز می‌شوند، از اختصاص ۱۲ میلیارد ریال اعتبار عمرانی برای تکمیل ۲ سالن ورزشی روستای اندبیل و سالن تکواندو شهر خلخال توسط اداره کل ورزش وجوانان استان خبر داد.

طالب‌پور گفت: برغم محدودیت‌های اعتباری در هیات‌های ورزشی، ورزشکاران این شهرستان در نیمه نخست جاری در رقابت‌های استانی، ملی و بین‌المللی درخشیده و نتیجه کار آنها کسب چند عنوان قهرمانی تیمی در المپیاد ورزشی استان و  ۵۹ مدال رنگارنگ از رقابت‌های مختلف بوده است .

به گفته وی،  امسال همچنین  ۶۵ ورزشکار این شهرستان به عرصه رقابت‌های مختلف استانی ،ملی و بین‌المللی اعزام شده‌اند.

وی افزود: ۱۷ باشگاه خصوصی و ۳۴ هیات ورزشی در این شهرستان فعال بوده و  نیمه اول امسال سه هزار و ۳۰۳ ورزشکار در رشته‌های مختلف ورزشی سازماندهی شده و تحت‌پوشش بیمه ورزشی قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.