آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه شهر همدان اظهار داشت: مردم با شناخت لازم از نامزدها نسبت به انتخاب آنها اقدام کنند و بدون آگاهی فرزندان خود را انتخاب نامزدهای ناشناس قرار ندهند.

وی اضافه کرد: توجه به عملکرد نامزدها و پرونده آنها بسیار مهم است و مجلسی باید شکل بگیرد که دلسوز نظام و حل کننده دغدغه بیکاری، معیشت و تورم باشد.

خطیب جمعه موقت همدان با اشاره به حماسه نهم دی ماه ۸۸ گفت: این حماسه در تاریخ ماندگار خواهد بود و دشمن در حالیکه دنبال اهداف بزرگ با راه اندازی اغتشاش ها بود اما با تدبیر نظام دسیسه آنها نقش بر آب شد.

آیت الله موسوی اصفهانی بیان کرد: حماسه نهم دی ماه باید برای جوانان بیش از گذشته تشریح شود تا واقعیت های این حادثه را بدانند و بصیرت و آگاهی مردم از این توطئه برجسته شود.

وی با بیان اینکه در ۴۰ سال اخیر امت اسلامی در سایه رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب در مقابل همه مستکبران با قدرت ایستاده اند، گفت: پس از ۱۰ سال از حماسه نهم دی ماه، بازهم عده ای فریب خورده و دست نشانده در جریان اف ایش نرخ بنزین وارد صحنه شدند اما بازهم بصیرت مردم و اطاعت از ولایت فقیه باعث شد تا این افراد با شکست مواجه شوند.

خطیب جمعه همدان افزود: باید قدردان مردم با بصیرت همدان باشیم که هرگز تن به اغتشاش ها ندادند و تیر دشمنان در این تحرکات  به سنگ خورد.

وی خاطرنشان کرد: حتی در روزهای اخیر دشمن با فراخوان سعی بر اقدام دیگری داشت اما باید بدانند مردم با بصیرت ایران اسلامی به برکت رهبر معظم انقلاب، بسیج، سپاه و نیروهای نظامی و انتظامی اجاره دست درازی را نداده و کوچکترین اقدام با واکنش شدید مواجه خواهد شد.

آیت الله موسوی اصفهانی بی عدالتی را آفتی بزرگ بر جامعه دانست و گفت: مسوولان باید عدالت را برای رفع دغدغه های معیشتی مردم سرلوحه امور اجرایی خود قرار دهند.

وی افزود: عدالت بر پایه تقوا بنا شده و همواره مورد تاکید دین اسلام است بنابراین تمامی اقشار جامعه و مسوولان باید برای رعایت عدالت در تمامی عرصه ها تلاش کنند.  

وی با تاکید بر اینکه برای حل مشکلات نباید چشم به بیگانگان داشت، گفت: توجه به اقتصاد مقاومتی که خواست رهبر معظم انقلاب است، استقلال در اقتصاد ملی را رقم خواهد زد تا از وابستگی به نفت بی نیاز شویم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.