محمد صادق صبا روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: زمین مورد نیاز ساخت این بیمارستان در مجاور مرکز جامع سرطان فراهم شده است و می توان از زیر ساخت های مورد نیاز مرکز جامع سرطان نیز برای این بیمارستان استفاده کرد.

وی بیان کرد: با توجه به زیر ساخت های موجود در مرکز جامع سرطان، در صورت ساخت بیمارستان پیوند اعضا در این محل، ۲۵ درصد در هزینه ها کاهش می‌یابد.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت همدان اظهار داشت: یکی از مطالبات این مجمع فراهم کردن زمینه مدیریت مرکز جامع سرطان همدان به صورت هیات امنایی است تا از کار و تشریفات اداری پرهیز شود.

صبا ادامه داد: کار ساخت مرکز جامع سرطان از اوایل سال ۹۶ در داخل بیمارستان بعثت با همت خانواده فرشچیان آغاز شد تا بتوان با تکمیل این طرح از سرگردانی بیماران سرطانی جلوگیری کرد.

وی افزود: از دیگر اهداف ساخت مرکز جامع سرطان فراهم کردن زمینه پژوهش، آموزش، پیشگیری و درمان در این بیمارستان است.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت همدان اضافه کرد: خیران این استان نیز در ساخت و تجهیز این مرکز مشارکت داشتند و یکی از بانوان واحد مسکونی خود را برای تجهیز این مرکز اختصاص داده است 

صبا گفت: مرکز جامع سرطان دارای  ظرفیت ۱۲۰ تخت بیمارستانی بوده  و در ۲ طبقه بالای آن اتاق هایی برای همراهان بیماران با عنوان همراه سرا پیش بینی شده است.

همدان فردا سه‌شنبه میزبان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.