حجت الاسلام سید محمدعلی شهیدی عصر چهارشنبه با ارسال پیامی به یادواره ۹ شهید خلبان و ۲۸۴ شهید ارتش در شهرستان ملایر اظهار داشت: شهادت نقطه اوج، مرتبه کمال سیر و صعود وجودی و برترین صورت تحقق ایثار است.

وی افزود: این‌گونه است که شهادت با تقوا، ایثار و جهاد پیوند می‌خورد و شهیدان را به درجه‌های عالی وجودی در عامل ملکوت می‌رساند.

معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان کرد: مردم ایران اسلامی در تجربه تاریخی حیات گذشته و به‌ویژه در سیر و سلوک عظیم تاریخی و معنوی در دوران انقلاب اسلامی و سال‌های دفاع مقدس نشان داده‌اند که ملتی شهادت‌طلب و ایثارگر هستند.

حجت الاسلام شهیدی ادامه داد: شهدای والامقام پیش‌برنده امواج خروشان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بهترین نمونه‌ها و مصادیق شهادت و ایثار برای دفاع از دین اسلام، آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند. 

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران به ویژه ۹ شهید خلبان و ۲۸۴ شهید ارتش در شهرستان ملایر و ادای احترام به خانواده‌های معظم شهدا، از تمامی عوامل و دست‌اندرکاران برگزاری این یادواره تقدیر و پیروی از رهبر معظم انقلاب و حرکت در راه راستین شهدا را ضرورت دانست.

نخستین یادواره ۹ شهید خلبان و ۲۸۴ شهید ارتش در شهرستان ملایر روز چهارشنبه با حضور امیر سرتیپ دوم «کیومرث شرفی»، امیران و فرماندهان نیروهای مسلح، همرزمان شهدای خلبان، مسئولان استانی و شهرستانی، نمایندگان مردم ملایر در مجلس، آحاد مردم و خانواده‌های معظم شهدا در دانشگاه ملایر برگزار شد.

شهرستان ملایر یک‌هزار و شهید والامقام، ۲ هزار و ۱۰۰ جانباز و ۱۲۰ آزاده را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.