سردار «محسن کریمی» روز شه‌شنبه در سومین نشست گام دوم کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی افزود: ترویج فرهنگ ناب ایثار و شهادت و ارزش‌های دفاع مقدس در راستای اهداف این کنگره عظیم با جدیت در استان دنبال می شود.

وی ادامه داد: کتاب و مقاله‌های  بسیاری با محوریت دفاع مقدس و شهدا، در راستای کنگره نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶ هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی به رشته تحریر درآمده که باید با سیاست‌های کاربردی در اختیار آحاد مردم قرار گیرد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی اظهار داشت: هر کدام از این کتاب‌هایی که باقی مانده اند ظرفیت های ویژه محتوایی دارند و برای بهتر دیده شدن در یک برنامه معنوی با با حضور خانواده‌های معظم شهدا رونمایی می شوند.

سردار کریمی بیان کرد: چهار هزار مصاحبه به میزان هفت هزار ساعت از رزمندگان، فرماندهان و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس جمع آوری شده که به صورت مکتوب در اختیار آحاد جامعه قرار می گیرد.

وی اضافه کرد: راه اندازی قرارگاه حضرت روح الله، اجرای طرح هفت اقلیمی که امام خمینی(ره) در آنها سکونت داشته و اعزام بیش از ۲ هزار نفر به این مکان‌ها، انتشار ۱۲ عنوان کتاب با محوریت سیره امام راحل، تولید فیلم های کوتاه، طراحی پوستر ۶ هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی، اجرای ۸۰ تئاتر خیابانی و ۱۰ نمایش صحنه ای، تولید ۳۳ فیلم کوتاه مستند و داستانی، حمایت از ۶۰۰ اثر نقاشی کودکان و تولید ۴۰ المان از دیگر اقدامات سپاه روح الله در راستای برگزاری کنگره نقش امام راحل در جنگ تحمیلی و ۶ هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی است.

استان مرکزی ۶ هزار و ۲۰۰ شهید والامقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.