سردار مظاهر مجیدی روز سه‌شنبه در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان ملایر در گروه رزمی- مهندسی ۴۳ امام علی(ع) افزود: امروز این روحیه جهادی و انقلابی که با شعار «ما می توانیم» توسط مردم حرکت می‌کند، در مقابل استکبار جهادی حرف برای گفتن دارد.

وی بیان کرد: کسانی که نگاهشان به غرب است، باید بدانند که سخت در اشتباه هستند و باید به فطرت خود و جوانان انقلابی برگردند و از دفاع مقدس درس بگیرند که مردم یکپارچه بصیرت پیدا کردند و دشمن را در منطقه و فرا منطقه دیدند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با تاکید بر اینکه بصیرت امروز برای ما کارگشا است ادامه داد: برای استمرار انقلاب اسلامی باید از آموزه‌های دفاع مقدس استفاده کنیم و درس بگیرم.

سردار مجیدی برداشتن گام دوم انقلاب را در راستای استفاده از نیروی جوان انقلابی دانست و افزود: اگر می‌خواهیم در گام دوم انقلاب جهش داشته باشیم، باید از ظرفیت جوانان مومن، انقلابی و کارآمد استفاده کنیم و این همان برداشت از دفاع مقدس است.

صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی ملایر

وی با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد افرادی که در جنگ مسئولیت داشتند، سنین بین ۱۵ تا ۲۵ سال بودند گفت: بازخوانی دفاع مقدس برای استمرار جمهوری اسلامی ضروری است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان تاکید کرد: کار عظیمی که در دفاع مقدس انجام شد، می‌تواند انقلاب ما را تضمین کند و امروز باید از شاخصه‌های دفاع مقدس بهره بگیریم.

سردار مجیدی با اشاره به نقش استان همدان در هشت سال جنگ تحمیلی بیان کرد: در طول سال باید دفاع مقدس را پیش‌بینی کرده و مختص یک هفته نباشد و گوشه‌هایی از دستاوردها و ارزش‌های دفاع مقدس را برای نسل جوان بازگو کنیم.

وی به نقش بی بدیل لشگر انصارالحسین(ع) همدان و گروه ۴۳ امام علی(ع) ملایر اشاره کرد و افزود: امروز نیز همچنان دفاع‌های گروه مهندسی ۴۳ امام علی(ع) ادامه دارد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به تفاوت انقلاب ایران با سایر انقلاب‌ها، عملیات‌هایی همچون والفجر ۸ و فتح خرمشهر را از معجزه‌های الهی در دفاع مقدس دانست و تاکید کرد: پای کار بودن مردم، یکپارچگی مردم و مسئولان و از جان گذشتگی ملت ایران آن هم با دست خالی از نتایج مهم دفاع مقدس است.

صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی ملایر

به مناسبت هفته دفاع مقدس صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی روز سه شنبه با حضور امام جمعه ملایر، فرماندار ویژه این شهرستان، فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی ملایر، مدیران دستگاه‌های اجرایی و خانواده‌های معظم شهدا در گروه مهندسی رزمی ۴۳ امام علی(ع) ملایر برگزار شد.

۷۵۲۸/۲۰۸۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.