به گزارش خبرآنلاین، علی کمالی زاده با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس از درخشان ترین عرصه های دفاع محسوب می شود، هنگامه ای که ملت ایران در اتحادی بی نظیر و یکپارچه به مصاف با دشمن متجاوز رفتند و برای حفظ و پاسداری از خاک وطن، سراسر عشق، ایثار و شجاعت شدند.

وی با بیان اینکه ثمره دفاع مقدس، خودباوری و استقلال کشور است افزود: پس از پایان جنگ نیز مجاهدانی از تبار شهیدان برای دفاع از اسلام تحسین جهانیان را برانگیخته و این رسالت مهم را همچنان به دوش می کشند.

کمالی زاده مردمی بودن جنگ هشت ساله دفاع مقدس را هنر امام راحل عنوان کرد و یادآور شد: مقاومت یکی از نشانه‌های دفاع مقدس است که این ویژگی با رشادت و از خودگذشتگی رزمندگان به خوبی نمایان شد.

وی کلیدی‌ترین اهداف دفاع مقدس را ترویج فرهنگِ اسلامی، انقلابی و جهادی برشمرد و خاطرنشان کرد: شعار امسال هفته دفاع مقدس "ما توانستیم" است که محور آن بر اساس مقاومت و ایستادگی مقابل استکبار در نظر گرفته شده است.

شهردار کرج با اشاره به اینکه همه وظیفه داریم ارزش‌های دفاع مقدس را ترویج و تبیین کنیم، افزود: فرهنگ هشت سال دفاع مقدس که برگرفته از فرهنگ عاشوراست را باید در همه برنامه‌ها به عنوان یک اصل اساسی پذیرفته و برای ترویج و تبیین آن بیش از گذشته تلاش کنیم.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1262670
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.