حجت الاسلام حبیب الله شعبانی موثقی روز سه شنبه در آیین اختتامیه بیشت و چهارمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در همدان، قرآن کریم را محل تجلی خداوند دانست و اظهار داشت: آیات الهی نجات بخش بشریت است و در صورت تمسک به آن می توان به سعادت دست یافت.

وی مهمترین علت بروز آسیب‌های اجتماعی را بی توجهی به آیات الهی دانست و اضافه کرد: دوری بشریت از قرآن از مهمترین عوامل مشکلات و گرفتاری های جامعه است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان بیان کرد: توجه به این آموزه ها در بطن زندگی و اجرایی کردن آن در جامعه برای سعادت ضروری است اما تاکنون بشر حقایق قرآن را درک نکرده‌ است.

حجت الاسلام شعبانی موثقی ابراز امیدواری کرد: برگزاری این قبیل جشنواره ها بستری برای بازگشت به قران باشد و جامعه برای دستیابی به آرامش و نورانیت به این کتاب الهی تمسک کند.

وی بیان کرد: ترویج آموزی های دینی و قرآن در جامعه یکی از وظایف اصلی مسئولان است در حالیکه آنگونه که باید در این حوزه تلاش نشده است.

در این مراسم پیام ویدئویی آیت الله جوادی آملی از مراجع تقلید، به مناسبت بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت (ع) دانشگاه های علوم پزشکی کشور برای حضار به نمایش گذاشته شد.

در این آیین، در هفت بخش و ۴۴ رشته از ۳۸۴ برگزیده قرآنی با اهدای تندیس و جوایز تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.