در این جشنواره که به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار شد، به برگزیدگان رشته های مختلف بخش ادبی  بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان وزارت بهداشت تندیس و لوح اعطا شد.

برگزیدگان رشته های مختلف به شرح ذیل است:

بخش ادبی (شعر)

در گروه کارکنان و اساتید کاظم نظری نیا از دانشگاه علوم پزشکی اردبیل رتبه نخست را کسب کرد، فرزانه شریفات از دانشگاه علوم پزشکی اهواز دوم شد و مصطفی معارفوند از ستاد وزارت بهداشت به جایگاه سومی دست یافت.

در گروه دانشجویان نیز مجید حقی از دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اول شد و محدثه شادفر از دانشگاه علوم پزشکی گلستان و غزاله شریفیان از دانشگاه علوم پزشکی همدان به ترتیب دوم و سوم شدند.

بخش ادبی (نمایشنامه نویسی)

در این بخش و در گروه دانشجویان پریسا عباسی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به عنوان نفر نخست انتخاب شد و مورد تجلیل قرار گرفت.

بخش ادبی (فیلمنامه نویسی)

در این بخش و در گروه کارکنان و اساتید جایزه نخست به فرامرز نژادی قوام از دانشگاه علوم پزشکی تهران رسید، محسن جهانی از دانشگاه علوم پزشکی مشهد دوم شد و ابوالفضل عصارزاده از دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در جایگاه سوم ایستادو

در گروه دانشجویان نیز سجاد رنجبر از دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان رتبه نخست را از آن خود کرد، فاطمه رضایی افخم از دانشگاه علوم پزشکی شوشتر به مقام دوم دست یافت و امیرسبحان رستمی از دانشگاه علوم پزشکی یزد سوم شد.

بخش ادبی (داستان نویسی)

در گروه کارکنان و اساتید بخش ادبی داستان نویسی، محمد حسین امانت از دانشگاه علوم پزشکی شیراز اول شد، محمد امین پور حسینقلی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و سحر توکلی از دانشگاه علوم پزشکی ایران به ترتیب دوم و سوم شدند.

بخش ادبی (داستان نویسی)

در این بخش و در گروه دانشجویان سیده زهرا حسینی از دانشگاه علوم پزشکی تهران به جایگاه نخست قرار گرفت و شیوا امیری از دانشگاه علوم پزشکی تهران به عنوان نفر دوم شناخته و تجلیل شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.