سیدحسین جعفری روز چهارشنبه در آیین معارفه شهردار سرکان افزود: بسیاری از دهیاری ها و شهرداری ها مصرف کننده بوده و هیچ درآمد پایداری ندارند و در آینده به دلیل جوابگو نبودن اعتبارات دولتی با مشکل مواجه می شوند.

وی با بیان اینکه اتکا نظام به مردم است اضافه کرد: شورای شهر با آشنایی کامل به امور شهر و شناخت کافی از افراد می‌تواند فردی را به عنوان شهردار انتخاب کنند که تسلط کامل به تمام زاوای مدیریت شهری داشته باشد و بتوانند علاوه بر تخصص و تعهد، برنامه محور باشد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای اسلامی همدان افزود: تکریم ارباب رجوع و اخلاق مداری باید در راس فعالیت شهردار باشد.

وی گفت: دولت بخش زیادی از منابع مالی را برای شهرداری تامین می کند و ۷۰ درصد بودجه منبع تامین کننده دولت است ولی در کنار این مساعدت ها استفاده از ظرفیت مردمی یک امر مهم ارزیابی می شود.

جعفری با تاکید بر اینکه شهرداری و شورا باید به مسایل و مشکلات شهر احاطه داشته باشند، گفت: این مشکلات باید در سایه مودت و همراهی حل شود و شورا نیز پشتوانه شهردار باشد.

وی گردشگری را یکی از محورهای توسعه استان اعلام و اضافه کرد: برای کلان شهر همدان باغ شهر داشتن یک آرزوست ولی سرکان براحتی این نعمت را دارد.

در این آیین عباس جلالوند به عنوان شهردار شهر سرکان معرفی شد.

سرکان یکی از سه شهر شهرستان تویسرکان است که با برخورداری از طبیعتی بکر و زیبا در سه کیلومتری غرب تویسرکان واقع شده است و پارک تفریحی کمربسته، چنارهای تاریخی و کهنسال و مزار ابوالمعجن ثقفی مهمترین جاذبه گردشگری آن به شمار می‌رود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.