شهردار اردبیل گفت: برای حضور در مجمع جهانی شهرهای گردشگری دنیا به هلسینکی فنلاند دعوت شدیم که قرار است در این رویداد حضور پیدا کنیم.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، حمید لطف‌اللهیان در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: با ابتکار یکی از شهروندان اردبیلی و معرفی اردبیل به عنوان یکی از شهرهای جذاب گردشگری در دنیا در این مجمع جهانی تصمیم بر این شده تا اردبیل به عنوان دویست و بیست و چهارمین شهر گردشگری دنیا شناخته شود که از این ابتکار شهروند اردبیلی در معرفی جذابیت‌ها و توانمندی‌های گردشگری و تاریخی این استان قدردانی می‌کنیم.
وی خاطرنشان کرد: از سوی مجمع جهانی شهرهای گردشگری دنیا که امسال در هلسینکی فنلاند با محوریت گردشگری هوشمند برگزار خواهد شد دعوتنامه‌ای به دست ما رسیده تا از تاریخ 11 تا 14 شهریور با تامین هزینه از سوی این مجمع به عنوان شهردار اردبیل حضور پیدا کنیم که قطعا به این دعوتنامه پاسخ مثبت خواهیم داد و این دعوت را اجابت می‌کنیم.
شهردار اردبیل افزود: همین افتخار برای اردبیل بس است که در بین شهرهای مختلف کشورمان تنها نام اردبیل در این مجمع قرار گرفته و ما سعی خواهیم کرد از شهرت و آوازه اردبیل در حوزه گردشگری دفاع کنیم.
لطف‌اللهیان در مورد پیشنهاد شهرداری در افزایش اعتبارات پنج پروژه اجرایی در شورابیل بیان کرد: پارک نور که درر دست پیمانکار و در مرحله اجرایی است با کمبود اعتبار روبروست و قطعا با تزریق اعتبارات به این پروژه تا پایان فصل کاری شاهد بهره‌برداری از آن خواهیم بود.

وی ادامه داد: پروژه دیوار پیام نور پیمانکار ندارد و المان مزار شهدای گمنام نیز باید با تصویب طرح در تهران ابلاغ شود در حالی که ما نسبت به بازسازی اطراف مزار شهدای گمنام اقدام کردیم و امیدواریم المان آن را نیز نصب کنیم.

شهردار اردبیل از در حال اجرا بودن استودیوی شورابیل و تکمیل باغ بهشت خبر داد و تصریح کرد: در مجموع با افزایش 25 درصدی اعتبارات به این پروژه‌های در حال اجرا انتظار می‌رود بخشی از آنها در سالجاری به سرانجام برسد.

لطف‌اللهیان به پروژه بهسازی و ساماندهی آرامستان‌ها نیز اشاره کرد و گفت: این پروژه که با رضایتمندی مردم همراه بوده در اکثر آرامستان‌های اردبیل آغاز شده و به زودی در بهشت فاطمه این پروژه به اتمام می‌رسد.
وی ادامه داد: همسطح‌سازی آرامستان ججین با دیوارکشی آن روبه اتمام است و ما در سایر آرامستان‌ها نیز این کار را در حال انجام داریم و بدون اینکه ریالی اعتبار از بنیاد شهید و یا سایر دستگاه‌ها بگیریم مزار شهدا را نیز به شکل مناسب در این همسطح‌سازی‌ها مرمت و بازسازی می‌کنیم.
 شهردار اردبیل به تفکیک اصولی در برخی از مناطق با هدف جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و ساماندهی در این بخش اشاره و تصریح کرد: انجمن حمایت از زندانیان با اجرای پروژه‌های مختلف نظیر تپه آزمایش، پارکینگ برای خودروهای سنگین و اجرای برخی طرح‌ها به دنبال کسب درآمد در حمایت از خانواده‌های زندانیان است که ما نیز براساس بودجه که باید به مجموعه‌های عمومی و حمایتی کمک کنیم از انجمن حمایت از زندانیان پشتیبانی کرده و زمینه واگذاری قطعه زمینی را در منطقه پیله سحران فراهم کردیم. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.