بهمن طهماسبی روز یکشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هر چند شرایط استقلال در جدول رده‌بندی لیگ برتر خوشایند نیست اما کسب نتیجه در این مسابقه می‌تواند شروع دوباره برای آبی پوشان باشد.

وی بیان کرد: مسابقه استقلال و پرسپولیس همیشه شرایط خاص خودش را داشته و برتر بودن در این دیدار ربطی به جایگاه ۲ تیم ندارد.

مهاجم سابق استقلال که به گربه سیاه گلزنی به پرسپولیس با پیراهن تیم‌های مختلف معروف است، یادآور شد: البته استقلال در سه بازی اخیر خود امتیاز خوبی دریافت نکرده و در مقابل پرسپولیس با ۲ برد وضعیت بهتری را رقم زده است.

طهماسبی اظهار داشت: هر ۲ تیم برای رقابت در کورس مدعیان لیگ برتر نیاز مبرم به برتری دارند و همین مساله می‌تواند شرایط را تغییر دهد.

وی افزود: اطمینان دارم ۲ تیم برای کسب نتیجه مطلوب از تمام توان خود در این مسابقه استفاده می‌کنند هر چند پرسپولیس به لحاظ تیمی و نیز جدول رده‌بندی به مراتب بهتر از استقلال است.

مربی فعلی پاس همدان ابراز امیدواری کرد: استقلال بتواند حداقل برنده این شهرآورد باشد و از این بازی بازگشت مطلوب به بازی‌های باقی مانده لیگ برتر را برای خود رقم بزند.

دو تیم استقلال و پرسپولیس امروز/ یکشنبه/ سی‌و یکم شهریور ساعت ۱۶ در ورزشگاه آزادی در شهرآورد ۹۱ روبروی یکدیگر قرار خواهند گرفت.

۷۵۲۰/۲۰۸۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.