داود مهابادی شنبه پس ازتوقف تیمش مقابل آرمان گره سیرجان در گفت و گو با خبرنگاران افزود: بازی در نیمه نخست کیفیت خوبی نداشت با این وجود اگر بازیکنان ما دقت می کردند می توانستند به گل برسند اما عجله در زدن ضربات آخر کار را به تساوی کشاند.

وی اضافه کرد: نیمه دوم بهتر شدیم و از کناره ها حمله کردیم اما در ارسال توپ خوب دقت نشد وگرنه می توانستیم بهتر نتیجه بگیریم .

مهابادی ادامه داد : در نیمه اول حفظ توپ بازیکنان ما خوب نبود و این امر نیز مربوط به نوع بازی حریف بود که بسته بازی کرد اما در نیمه دوم با صحبتی که با بازیکنان داشتیم بهتر کار کردند.

وی از تلاش بازیکنانش تشکر کرد و گفت : آنها کار خودشان را کردند اما در نتیجه گیری خوب نبودیم .

دیدار تیم های فجر شهدی سپاسی شیراز و آرمان گر سیرجان در هفته ششم مسابقات فوتبال لیگ دسته  یک کشور عصر شنبه در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت و تیم فجر به رده سوم سقوط کرد .

با پایان یافتن هفته ششم تیم خوشه طلایی ساوه با ۱۴ امتیاز در صدر جدول ایستاد ، تیم مس رفسنجان با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل کمتر در جای دوم ایستاد و فجر سپاسی هم با ۱۳ امتیاز و دو پله سقوط به مکان سوم رفت .

در مسابقات فوتبال دسته یک ایران ۱۸ تیم حضور دارند و پس از انجام ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جدول جواز حضور در لیگ برتر دوره بیستم درسال ۹۹ کسب خواهند کرد و ۲ تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می شوند.

۹۶۰۰/ ۲۰۲۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.