علی کلانتری عصر یکشنبه پس از پیروزی تیمش برابر ماشین سازی تبریز در گفت وگو با ایرنا بیان کرد: برای تیم ماشین سازی به ویژه سر مربی این تیم که از تیم های قدیمی ایران است احترام زیادی قایل هستم .
وی اضافه کرد: ما برای این بازی تاکتیک خاصی در نظر داشتیم و توانستیم بر روی سه شوت از راه دور دروازه تیم حریف را باز کنیم .
کلانتری ادامه داد: پس از به ثمر رساندن هر گل، سعی کردیم بازی را کنترل کنیم از این رو توانسیتم در طول بازی به سه گل با ارزش و زیبا دست یابیم .
سرمربی تیم فجر سپاسی شیراز بیان کرد : امیدارم بیشتر از گذشته از تیم فجر حمایت شود تا بازیکنان با خیال راحت تمرین کنند و دغدعه مالی نداشته باشند.
وی از تماشاگران تیم فجر در این دیدار به سبب حمایت زیاد از تیمش تشکر کرد و گفت : در این پیروزی پر گل نقش تماشاگران تیم انکار ناپذیر بود و امیدواریم در پایان فصل با کسب نتایج خوب دل انها را بیشتر شاد کنیم .
تیم فجر شهید سپاسی در هفته نوزدهم مسابقات فوتبال دسته یک کشور عصر یکشنبه در ورزشگاه شهید دستغیب شیرازبا نتیجه سه برصفر ماشین سازی تبریز را شکست داد .
هم اینک تیم فجر با 32 امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد.
در رقابت های فوتبال لیگ دسته یک کشور 18 تیم شرکت دارند و پس از انجام 34 بازی تیم های اول و دوم جواز حضور در لیگ برتر فصل 97 را دریافت خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم به دسته دوم می روند.
7368 / 2027
خبرنگار: حمیدرضا خلیقی ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.