به گزارش خبرنگار ایرنا در جریان این رقابت ها و در بازی های برگزار شده ، تیم فوتبال نوجوانان آینده سازان سیاهکل با نتیجه یک بر صفر برابر تیم فوتبال نوجوانان الماس اسالم تالش به برتری دست یافت تا صدرنشین این رقابت ها را با شکست مواجه کند.

همچنین در دیگر بازی های برگزار شده ، تیم فوتبال نوجوانان فراز لاهیجان با نتیجه سه بر صفر تیم خزر لنگرود را شکست داد و تیم فوتبال نوجوانان بنیادکار پره سر نیز با نتیجه دو بر صفر برابر تیم فوتبال نوجوانان پرسپولیس رشت پیروز شد.

در سایر بازی های برگزار شده از هفته ششم این رقابت ها، تیم فوتبال نوجوانان دخانیات گیلان در یک بازی پرگل با نتیجه سه بر دو تیم اتحاد آبکنار بندرانزلی را مغلوب کرد و تیم فوتبال نوجوانان شهرداری خمام نیز موفق شد با نتیجه پرگل سه بر دو برابر شهرداری فومن به برتری دست یابد.

در دیگر بازی برگزار شده این رقابت ها و در دیداری حساس ، تیم های فوتبال نوجوانان کشاورز املش و سپیدرود رشت رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم فوتبال نوجوانان سپیدرود رشت با نتیجه دو بر یک حریف خود را شکست داد.

در جدول رده بندی این رقابت ها نیز ، تیم فوتبال نوجوانان الماس اسالم تالش در صدر جدول قرار دارد ، تیم فوتبال نوجوانان شهرداری فومن در مکان دوم است و تیم فوتبال نوجوانان آینده سازان سیاهکل در مکان سوم قرار دارد.

در رقابت های فوتبال لیگ برتر نوجوانان باشگاه های استان گیلان، ۱۲ تیم  به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.

۷۲۸۵ /6030

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.