مرحله مقدماتی رقابت‌های فوتبال نوجوانان قهرمانی آسیا در دو منطقه غرب (۲۵ تیم) و شرق (۲۲ تیم) برگزار می‌شود.

بر اساس قرعه کشی انجام شده تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان در گروه سوم مسابقات میزبان تیم‌های افغانستان، فلسطین و مالدیو خواهد بود، ضمن اینکه دیگر تیم‌ها نیز در ۱۰ گروه به رقابت خواهند پرداخت.

برترین تیم‌های ۱۱ گروه این مسابقات به صورت مستقیم راهی مرحله نهایی می‌شوند و از میان برترین تیم‌های دوم گروه‌ها نیز، چهار تیم به مرحله نهایی راه پیدا خواهند کرد.

 ایران و مالدیو بازی آغازین

مسابقات گروه سوم از مرحله مقدماتی فوتبال قهرمانی زیر ۱۶ سال آسیا از ۲۷ تا ۳۱ شهریور ماه جاری به میزبانی شهر همدان برگزار می شود.

تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان در این مسابقات با تیم های افغانستان، فلسطین و مالدیو هم گروه است.

بر این اساس تیم های ایران و مالدیو از ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه روز چهارشنبه ۲۷ شهریور به مصاف هم می روند و افغانستان و فلسطین نیز ساعت ۱۶ و ۴۵ دقیقه همین روز دیدار می کنند.

جمعه ۲۹ شهریورماه نیز مالدیو و افغانستان از ساعت ۱۶ و ۴۵ دقیقه دیدار خواهند کرد و فلسطین - ایران ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه به مصاف هم می روند.

یکشنبه ۳۱ شهریور ماه نیز ایران - افغانستان ساعت ۱۸:۴۵ و فلسطین و مالدیو ساعت ۱۵:۴۵ با هم رقابت خواهند کرد.

۲ هتل میزبان میهمانان خارجی

برای اسکان میهمانان خارجی و داخلی این دوره از مسابقات نیز ۲ هتل پارسیان ارم و باباطاهر همدان معرفی شده است.

طبق برنامه ریزی صورت گرفته قرار است مسئولان، داوران و نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا در هتل پارسیان ارم اسکان یابند و تیم های شرکت کننده نیز در هتل باباطاهر اقامت خواهند داشت.

همچنین مسئولان فدارسیون فوتبال نیز در هتل پارسیان ارم اقامت می کنند.

هر ۲ هتل از هتل های با کیفیت و مورد تایید اِی.اف.سی در همدان هستند.

اختصاص سه زمین تمرین به تیم ها

دبیر برگزاری مسابقات گروه سه مقدماتی فوتبال آسیا در همدان با اشاره به اختصاص سه زمین تمرین به تیم های شرکت کننده در این گروه گفت: هیچ گونه دغدغه برای آماده سازی تیم ها در طول مسابقات وجود ندارد.

مهدی بوجاریان افزود: زمین های چمن ورزشگاه شهدای قدس، زمین چمن دانشگاه آزاد اسلامی همدان و نیز ورزشگاه جوانان شهرستان بهار برای تمرین تیم ها در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: ورزشگاه ۱۰ هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حاجی بابایی مریانج نیز محل برگزاری مسابقات این گروه است.

بوجاریان خاطرنشان کرد: برای برنامه ریزی منظم تمرین و مسابقه تیم های گروه سه مقدماتی نوجوانان آسیا در همدان، بازی های نمایندگان فوتبال این استان در لیگ های کشوری نیز تغییر کرد.

آخرین اردوی تیم ملی در همدان

دبیر برگزاری مسابقات گروه سه مقدماتی فوتبال آسیا در همدان یادآور شد: تیم ملی ایران نخستین تیمی است که وارد همدان شده و آخرین اردویی تدارکاتی خود را برپا می کند.

بوجاریان افزود: طبق برنامه تیم ملی فوتبال کشورمان امروز وارد همدان می شود و قرار است در این هفته سه بازی تدارکاتی با تیم های منتخب همدان برگزار کند.

وی اضافه کرد: همچنین سایر کشورهای این گروه اواسط هفته آینده به همدان سفر کرده و محل اسکان و برنامه تمرینی آنها نیز مشخص شده است.

بوجاریان یادآور شد: همه تیم ها می توانند حتی به طور همزمان تمرین کنند و بهترین زمین های چمن سطح شهر در اختیار آنها قرار می گیرد.

بازی در کوچکترین شهر فوتبالی ایران

رئیس اداره ورزش و جوانان مریانج نیز گفت: این شهر با یازده هزار جمعیت و برخورداری از ورزشگاه ۱۰ هزار نفری، کوچکترین شهر فوتبالی کشور به شمار می رود که میزبان مقدماتی نوجوانان آسیا خواهد بود.

سیدامیرحسینی افزود: البته مریانج پیش از این تجربه میزبانی دور نهایی زیر ۱۴ ساله های آسیا را داشته و برگزاری شایسته مسابقات بین المللی باعث شد تا باردیگر این میزبانی به این شهر واگذار شود.

وی اضافه کرد: کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز در بازدید از امکانات این ورزشگاه، شرایط را برای برگزاری رقابت های مقدماتی نوجوانان قاره کهن استاندارد اعلام کرد.

حسینی خاطرنشان کرد: ورزشگاه ۱۰ هزار نفری شهید حاجی‌بابایی شامل چمن طبیعی با آبیاری مکانیزه، سکوهای مسقف، اتاق دوپینگ، اتاق کنفرانس خبری، اتاق پزشکی، منطقه میکزون، چهار رختکن مجهز، اسکوبورد، سالن بدنسازی و امکان بازی در شب با داشتن دکل‌های نوری ۱۴۰۰ لوکس و ساختمان وی‌آی‌پی است.

۷۵۲۰/۲۰۹۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.