حجت الاسلام احد آزادیخواه در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه ملایر در مسجد جامع این شهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت و آغاز هفته دولت بیان کرد: امروز با حرکت در مسیر شهدا و انقلاب توانستیم بسیاری از موانع و مشکلات را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

وی تاکید کرد: تمامی زوایای دولت باید برای مبارزه با هرگونه رانت بازی، فساد و تبعیض به طور جدی وارد عمل شود، مجلس شورای اسلامی و قوه قضائیه نیز در این زمینه پای کار است.

امام جمعه موقت ملایر با اشاره به مبارزه قاطعانه رئیس قوه قضائیه با فساد و تبعیض از بدو ورود تاکنون افزود: در این مسیر مردم و همه جریان های سیاسی باید پای کار باشند و با حمایت جدی و قاطع خود کشور را در برابر فساد واکسینه کنیم.

حجت الاسلام آزادیخواه با تاکید بر اینکه طبق فرموده امام خمینی (ره) انقلاب نباید به دست نااهلان بیفتد ادامه داد: برای تحقق این امر و مبارزه جدی با فساد، مجلس شورای اسلامی و دولت نیز در کنار قوه قضائیه است.

وی با اشاره به خروج آمریکا از برجام، اعمال تحریم های ظالمانه، بدعهدی طرف اروپایی و کاهش فروش نفت گفت: هم اکنون بهترین فرصت برای تقویت اقتصاد بدون نفت و تکیه بر توان داخلی است.

خطیب جمعه ملایر توسعه صادرات با کشورهای همسایه و حوزه خلیج فارس را یک ضرورت جدی برشمرد و افزود: باید به سمت مرزهایی که مستعد صادرات هستند، حرکت کنیم.

حجت الاسلام آزادیخواه اظهار داشت: در بودجه امسال ۱۴ میلیارد دلار برای تامین کالاهای اساسی مردم مصوب شد که دولت باید هر چه سریعتر این مبلغ را در قالب کوپن یا کالا برگ به دست مردم برساند.

وی با تاکید بر اینکه باید متناسب با خواسته و نیاز مردم حرکت کنیم بیان کرد: مطالبه جدی مردم اشتغال، توسعه اقتصادی، رفع مشکل معیشت و تامین کالاهای اساسی است.

حجت الاسلام آزادیخواه همچنین به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره و بر لزوم انتخاب درست و حمایت منتخب درست توسط مردم تاکید کرد.

وی با بیان اینکه با وحدت، همت و تلاش سه قوا، رهنمون های رهبر معظم انقلاب و پشتوانه مردم از این پیچ تاریخی سخت با موفقیت عبور می کنیم گفت: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب شرایط در ۴۰ ساله دوم انقلاب به مراتب بهتر از ۴۰ ساله نخست است و زیرساخت ها مهیا است.

امام جمعه موقت ملایر به فرا رسیدن سالتحصیلی جدید اشاره و خواستار اقدام سریع رئیس جمهوری برای انتخاب وزیر آموزش و پرورش شد و افزود: اینکه هنوز نهاد بزرگی همچون آموزش و پرورش سکان دار ندارد، سزاوار جامعه میلیونی دانش آموزی و فرهنگیان ما نیست.

حجت الاسلام آزادیخواه با تبریک زاد روز بوعلی سینا و روز پزشک، تعهد پزشکان ایرانی در زمان دفاع مقدس و شرایط خاص کشور را قابل ستایش دانست و افزود: جامعه پزشکی ایران امروز مقلد پزشک متعهد، حاذق و با تقوایی همچون بوعلی سینا است که افتخار استان همدان است.

وی همچنین به توسعه و موفقیت های روز افزون ملایر در عرصه های مختلف و برگزاری جشنواره های متعدد اشاره و بیان کرد: از همین مبل و منبت ها، انگور و کشمش ها و سایر توانمندی ها است که می توانیم تحول آفرین باشیم.

/۲۰۹۰/۷۵۲۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.