به گزارش ایرنا، غلامرضا کاتب روز پنجشنبه در آیین معارفه استاندار جدید سمنان در سالن شهید مطهری این شهر افزود: امروز باید هوشمند عمل کرد و نباید اجازه داد ارکان نظام زیر سوال برود.
وی با اشاره به این که در حوادث اخیر توطئه آمریکا نمایان است، اظهارداشت : ایران محور آرامش جهان است و آمریکا دست از شیطنت بر نمی‌دارد و عربستان پشتوانه مالی این توطئه ‌ها شده است.
وی خاطرنشان کرد : در حوادث اخیر به بهانه مسایل اقتصادی برخی انقلاب را زیر سوال بردند که این امر از سوی بیگانگان ساماندهی شده بود.
وی تدابیر مجلس شورای اسلامی برای ارایه خدمات به مردم را هوشمندانه ذکر و اضافه کرد : تلاش می‌شود تصمیمات مجلس شورای اسلامی در راستای منفعت مردم باشد.
نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد : در روزهای اخیر تمام تدابیر مجلس شورای اسلامی برای رفع مشکلات اقتصادی جامعه بوده است.
کاتب تصریح کرد : کالا و خدمات نسبت به سال 96 افزایش پیدا نکرده است و سهم مجلس به این تصمیم رای خواهد داد.
وی به اشاره به افزایش امید به زندگی در جامعه ، گفت : در ابتدای انقلاب امید به زندگی 55 سال بود اما اکنون بیش از 75 درصد است.
به گفته وی امروز ثمره انقلاب زیاد است و خدمات در زمینه سلامت و خدمات روستایی و دیگر عرصه‌های افزایش چشمگیری داشته است.
کاتب با بیان اینکه هیات وزیران طبق منافع ملت قدم بر می دارد، افزود : اکنون دریافتی‌های مالیاتی به عدالت نزدیک و چالش پرداختی‌های آموزش و پرورش در بخش تعرفه آب و برق برطرف شده است.
به گزارش ایرنا، دکتر رحمانی فضلی ، وزیر کشور ، در این آیین ، سید شهاب الدین چاوشی را به عنوان استاندار جدید معرفی و از خدمات محمدرضا خباز استاندار پیشین استان قدردانی کرد. خباز 26 ماه استاندار سمنان بود.
در آیین، امام جمعه سمنان ، مسوولان نهادها ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، شهرداران و فرمانداران استان سمنان جضور داشتند.
6026
*خبرنگار: محدثه عباسی **انتشار دهنده: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.